طرح شناورهای جدید ارتش به نمایش درآمد

طرح شناورهای جدید ارتش به نمایش درآمد
شنبه 17 آذر 1397 - 15:02

طرح شناورهای جدید نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه این نیرو به نمایش درآمد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

نمایشگاه دائمی توانمندی ها و دستاوردهای فنی و تخصصی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز (شنبه) در ستاد فرماندهی این نیرو گشایش یافت.
در این نمایشگاه ماکت جدیدترین ناو موشک انداز از کلاس سینا (سینای7) به نام "زره" و ماکت شناور اطلاعاتی و تجسسی به نام "طلائیه" که اکنون در کارخانه های نیروی دریایی ارتش در حال ساخت هستند به نمایش در آمدند.
ماموریت شناور طلائیه رهگیری و جمع‌آوری اطلاعات نظامی از شناور‌های هدف با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات شنودی، راداری، مخابراتی و اطلاعاتی است.
این شناور اطلاعاتی با 94 متر طول و ‌هزار و 400 تن وزن در زمره شناورهای کلاس موج قرار دارد.
طرح شناور سه بدنه ایرانی با عنوان "سفینه" نیز از دیگر طرح های به نمایش در آمده در این نمایشگاه است.
بر اساس اطلاعات ارائه شده در نمایشگاه این شناور از یک بدنه مرکزی لاغر و بلند و دو بدنه کناری تشکیل شده که قابلیت عملیات در شرایط مختلف دریا جهت مقابله با جنگ‌های نامنظم ساحلی و عکس العمل سریع دارد.
به گزارش ایرنا، سیستم های جنگ‌الکترونیک نیروی دریایی ارتش، سیستم های رادیویی و تجهیزات بی سیمی‌نداجا از دیگر تجهیزات به نمایش در آمده در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای فنی و تخصصی نیروی دریایی راهبردی ارتش است.
نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه همچنین دستاوردهای دفاعی از جمله توانمندی پهپادی خود را به نمایش گذاشت.
نمایش بخشی از امکانات و تجهیزات امداد و نجات نیز قسمت دیگری از توانمندی های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها