معاون هماهنگ کننده ارتش:

آمریکا با حربه ایران هراسی 800 میلیارد دلار اسلحه فروخت

آمریکا با حربه ایران هراسی 800 میلیارد دلار اسلحه فروخت
سه شنبه 20 آذر 1397 - 11:06

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: استکبار جهانی با حربه ایران هراسی 800 میلیارد دلار اسلحه در منطقه می فروشد و منابع کشورهای اسلامی را غارت می کند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» روز سه شنبه در اختتامه سی ‌و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در ستاد آجا برگزار شد، اظهار داشت: استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب تاکنون تلاش کرده تا با ترور، جنگ تحمیلی، اختلافات قومی و مذهبی، تحریم و شبیخون فرهنگی مانع از پیشرفت نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران شود.
وی با بیان این که آمریکا به دنبال رسیدن به منافع نامشروع خود در پیش از انقلاب در ایران است، تصریح کرد: استکبار جهانی با حربه ایران هراسی 800 میلیارد دلار اسلحه در منطقه می‌فروشد و منابع کشورهای اسلامی را به غارت می‌برد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش تاکید کرد: نفوذ ایران در منطقه، معنوی و اسلامی است، ما هیچ‌گاه به دنبال تصرف سرزمین دیگری نبوده و نیستیم.
دریادار سیاری با بیان دشمن به دنبال جنگ اقتصادی و فرهنگی با ملت ما و ایجاد بی ثباتی در کشور است، عنوان کرد: دشمن با استفاده از جنگ نرم می‌خواهد فکر ما را تغییر تا دیگر انقلابی نیندیشیم، وقتی فکر عوض شود، عمل هم تغییر می یابد.
وی تاکید کرد: هزینه‌های جنگ سخت زیاد است اما جنگ نرم هزینه‌های چندانی برای دشمنان ندارد، استکبار فکر می‌کند که ما نیاز به قیم و بزرگ تر داریم؛ آنها نمی‌خواهند عظمت ملت ایران را باور کنند.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش به اهمیت توجه به علوم قرآنی اشاره و خاطرنشان کرد: باید با تکیه بر آموزه های قرآنی در برابر تمام حیله های دشمن همچون ترور و تحریم ایستادگی کنیم.

پربیننده ترین خبرها