عضو ارشد فتح در گفتگو با العالم:

اشغالگران باید منتظر چنین پاسخی از سوی مقاومت می بودند

اشغالگران باید منتظر چنین پاسخی از سوی مقاومت می بودند
پنج‌شنبه 22 آذر 1397 - 15:46

در پی عملیات دلاورانه مبارزان فلسطینی علیه نظامیان صهیونیست در نزدیک شهر رام الله در کرانه باختری، یک عضو ارشد جنبش فتح تاکید کرد: اشغالگران باید منتظر چنین پاسخی می بودند زیرا ملت فلسطین، یک ملت مقاوم و مبارز است.

العالم - فلسطین اشغالی

"قدوره فارس" عصر امروز پنجشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم تصریح کرد: ملت فلسطین یک ملت مقاوم و مبارز است و اشغالگران باید انتظار چنین پاسخی را می داشتند.

وی تاکید کرد: اشغالگران در مرحله بعد مطمئن خواهند شد که ملت فلسطین بر حق خود در دستیابی به آزادی و استقلال پافشاری می کند و ما به مقاومت در برابر اشغالگران تا برپایی کشور مستقل خود ادامه خواهیم داد.

فارس افزود: اشغالگران اعم از نهادهای نظامی و امنیتی یا نهادهای سیاسی آنها در سردرگمی به سرمی برند لذا کشته شدن یک شهرک نشین به ضرب گلوله خود نیروهای اسرائیلی گواه یاس و ناامیدی آنها است.

وی تصریح کرد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در بحران به سرمی برد و نگران آینده حزب خود است و بخشی از اقداماتش از جمله عملیات موسوم به "سپر شمال" برای خرید زمان به منظور باقی ماندن در قدرت تا زمان تعیین موعد برگزاری انتخابات است. نتانیاهو کابینه و نهادهای نظامی و امنیتی اسرائیل را برای تامین خواسته های شخصی خود به خدمت گرفته است.

پربیننده ترین خبرها