خلفان: اسرائیل خطر نیست؛ مراقب اخوان باشید

خلفان: اسرائیل خطر نیست؛ مراقب اخوان باشید
سه شنبه 23 آبان 1391 - 09:11

رئيس پليس دبي تاكيد كرد اسرائيل خطري براي جهان عربي به شمار نمي رود و آمريكا دشمن نيست.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، ضاحي خلفان در سخناني از محمد مرسي رئيس جمهور مصر و محمد بديع رهبر گروه اخوان المسلمين انتقاد كرد و گفت با اخوان در خليج فارس خواهيم جنگيد زيرا آنها عامل فتنه هستند.

در اين حال گروه اخوان المسلمين از مسئولان امارات خواست خلفان را به علت مطرح كردن سخناني عليه مرسي و اين گروه بازخواست كنند.

 خلفان در صفحه شخصي خود در توييتر با اشاره به نامه اخير مرسي به شيمون پرز رئيس رژيم صهيونيستي نوشت: امروز ما در جهاني زندگي مي‌كنيم كه اسرائيل بر آن حكومت دارد تا حدي كه بزرگ‌ترين و باعظمت‌ترين كشور عربي رئيس دشمن خود را دوست عزيزم شيمون خطاب مي‌كند. 

وي افزود: قدس ما كه نخستين قبله مسلمانان است تحت اشغال است و پرچم‌هاي اسرائيل در بسياري از پايتخت‌هاي كشورهاي عربي به اهتزاز درآمده است و اگر رژيم‌هاي سابق به اين امر راضي شده بودند اكنون مدعيان اسلام نيز به آن رضايت داده‌اند.

خلفان همچنين نوشت: حكومت محمد بديع رهبر اخوان‌المسلمين بين اهل سنت فتنه‌ ايجاد مي‌كند و دو سال ديگر انقلابي عليه اين گروه در همه جا رخ خواهد داد.

خلفان تاكيد كرد كه خليج فارس از امروز بدون اخوان‌المسلمين خواهد بود و افزود كه وي با آنها خواهد جنگيد زيرا آنها عامل فتنه هستند.

وي در مصاحبه با شبكه دبي پيش بيني كرد كه پنج سال ديگر چيزي به اسم اخوان وجود نداشته باشد و سرزمين خليج فارس به مقبره‌اي براي اخوان تبدیل خواهد شد.

رئيس پليس دبي تصريح كرد اسرائيل خطري براي جهان عربي به شمار نمي‌رود و رويارويي بين اين دو وجود ندارد. وي افزود آمريكا دشمن نيست بلكه دوست مصلحتي است.

وي هشدار داد اگر اخوان حكومت را در سوريه در دست بگيرند (فاجعه اي براي امنيت خليج فارس) خواهد بود زيرا قدرت طرفداران اين گروه را در عربستان و كويت تقويت خواهد كرد.

در مقابل و در واكنش به سخنان رئيس پليس دبي، گروه اخوان‌المسلمين و حزب آزادي و عدالت وابسته به اين گروه از امارات خواستند خلفان را به علت اين اظهارات مجازات كند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها