اعتراض سلفی‌ها به ولخرجی‌های مرسی

اعتراض سلفی‌ها به ولخرجی‌های مرسی
سه شنبه 23 آبان 1391 - 15:47

حزب سلفي نور از هزينه هاي انجام شده در جريان سفر محمد مرسي رئيس جمهور مصر به اسکندريه براي افتتاح يك كارخانه، به شدت انتقاد كرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "يسري حماد" سخنگوي حزب سلفي نور خطاب به مرسي گفت: اسراف فراوان از سوی كاروان همراه شما هنگام بازدید از بندر الدخيله در اسكندريه، باعث شگفتي و انزجار همه شاهدان شد.

روزنامه المصري اليوم نوشت، يسري حماد با انتقاد از تعارض رفتار و عملکرد مرسی با تعالیم پیامبر اسلام (ص)، خطاب به مرسي افزود: ما از شما درباره فداكاري، تواضع و نترسیدن از غير خدا پيمان گرفتيم. اما آنچه امروزه اتفاق مي افتد يادآور دوره رئيس جمهور سابق حسني مبارك است.

وي خاطرنشان كرد كه كاروان مرسي مانند كاروان هاي دوره حسني مبارك اسراف فراوانی صورت گرفت و مانند آن دوره از ورود شهروندان به بندر در روز ديدار رئيس جمهور جلوگيري شد.

"محمود عامر" از رهبران سلفي‌هاي مصر و رئيس جريان "انصار السنه" در "دمنهور" با انتقاد شديد از مرسي گفت: از زمان روي كار آمدن محمد مرسي، شاهد هيچ دستاوردي نبوده ايم، و آنچه مشاهده مي شود فقط مصيبت ها و بحران هايي است كه پس از سوگند مرسي به طور پياپي اتفاق می افتد.

یاسرعلي سخنگوي دفتر رياست جمهوري مصر، انتقاد رسانه‌ها از نیروهای ویژه امنیتی محمد مرسی را بزرگنمايي دانست و گفت: خبرهای منتشر شده درباره ارقام و مبالغ هزينه شده براي تأمين امنيت مرسي نادرست است.

 



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها