سفر لاورنتیف به تهران/ رایزنی با جابری‌انصاری

سفر لاورنتیف به تهران/ رایزنی با جابری‌انصاری
شنبه 24 آذر 1397 - 16:52

نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه که به تهران سفر کرده با جابری‌انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه ایران در امور ویژه سیاسی دیدار می‌کند.

العالم _ ایران / سیاسی

«لوان جاگاریان» سفیر روسیه در تهران از سفر «الکساندر لاورنتیف» نماینده ویژه پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه در امور سوریه خبر داد.

لاورنتیف به همراه سفیر روسیه در تهران تا دقایقی دیگر با حضور در محل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با «حسین جابری‌انصاری» دستیار ارشد وزیر خارجه ایران در امور ویژه سیاسی دیدار و درباره آخرین تحولات سوریه گفت‌وگو خواهد کرد.

جابری‌انصاری و لاورنتیف هفتم آذر ماه در آستانه پایتخت قزاقستان و در چارچوب یازدهمین نشست بین‌المللی صلح سوریه که هفتم و هشتم آذر ماه در آستانه برگزار شد، با یکدیگر دیدار کرده بودند.

لاورنتیف نماینده ویژه پوتین در امور سوریه و «سرگئی ورشینین» معاون وزیر خارجه روسیه 14 آبان 1397 نیز به تهران سفر و با جابری‌انصاری درباره آخرین تحولات سوریه به رایزنی پرداخته بودند.

خبرگزاری رویترز هم گزارش داد «استفان دی‌میستورا»، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه قرار است این هفته با نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه در ژنو دیدار و درباره تشکیل کمیته قانون اساسی بحث و تبادل نظر کند.

پربیننده ترین خبرها