ویدئوی اختصاصی العالم از منزل ویران شده خانواده فلسطینی

شنبه 24 آذر 1397 - 21:42

6 تن از خانواده فلسطینی ابوحمید توسط رژیم اشغالگر بازداشت شدند و یک نفر نیز به شهادت رسیده است؛ منزل این خانواده فلسطینی نیز امروز دو بار به دست نظامیان اسراییلی منهدم گشت.

العالم . فلسطین اشغالی

انگیزه رژیم اشغالگر فقط انتقام گیری بوده است نه بیشتر. این رژیم غاصب به بازداشت 6 تن از فرزندان خانواده ابوحمید اکتفا نکرد و اینک نژادپرستی خود را با ویران کردن منزل این خانواده تکمیل کرد؛ سیاستی که رژیم اشغالگر از زمان تاسیس تا به امروز دنبال می کند.

تیم خبری العالم در فلسطین اشغالی از منزل ویران شده ابوحمید فیلمبرداری کرد؛ این منزل در اردوگاه الامعری در شهر رام الله واقع است. این منزل یکبار ساعت 6 امروز صبح با مواد منفجره منهدم شد اما فقط بخش کوچکی از آن ویران گشت. صهیونیستها اما بار دیگر بازگشتند و یکبار دیگر خانه را بمبگذاری کرده و منفجر کردند.

ام ناصر ابوحمید در گفتگو با خبرنگار العالم گفت: منزل آنها چندین بار منهدم شد؛ اما این امر از عزم و اراده آنها نخواهد کاست. تمام خانه های ویران شده فدای کودکان و جوانان فلسطینی است.

ام ناصر همچنین در پیامی به رژیم اشغالگر و بنیامین نتنیاهو گفت: شما ویران می کنید و ما از نو می سازیم... این سرزمین ماست؛ سرزمین شما نیست. شما سرزمین ما را اشغال کردید و همه چیز را از ما گرفتید...

خبرنگار العالم تاکید کرد: تاریخ مبارزات خانواده ابوحمید با رژیم اشغالگر به بیش از 30 سال پیش همزمان با انتفاضه اول بازمی گردد, در سال 1994 یکی از فرزندان این خانواداه به نام عبدالمنعم ابوحمید به دست صهیونیستها به شهادت رسید؛ وی از طریق گردان عزالدین قسام موفق شد یکی از مهمترین افسران اطلاعاتی اسراییل در رام الله را به هلاکت برساند.

جمال جمعه هماهنگ کننده فعالیت های مقابله با شهرک سازی و دیوار حائل گفت: رژیم اشغالگر از نیمه شب گذشته حدود هزار نظامی خود را برای انهدام خانه ابوحمید فرستاد. اسراییل می خواهد با انهدام این خانه غرور ملت فلسطین را بشکند.

وی افزود: اقدامات اسراییلی ها و مجازات دسته جمعی و ویرانی منازل نمی تواند به انسجام مقاومت ضربه بزند؛ بلکه بر عزم و اراده و پافشاری فلسطینی ها برای تحقق اهداف خود خواهد افزود.

ارتش رژیم اشغالگر در پی اتهام یکی از فرزندان خانواده ابوحمید به قتل یک نظامی اسراییلی در درگیری های اردوگاه الجلزوم ، اقدام به تخریب منزل این خانواده کرد.

پربیننده ترین خبرها