تخریب منزل مجری عملیات «برکان» در فلسطین + تصاویر

تخریب منزل مجری عملیات «برکان» در فلسطین + تصاویر
دوشنبه 26 آذر 1397 - 10:53

رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات های شهادت طلبانه از تشدید خشونت ها علیه شهروندان فلسطینی، به عنوان سرپوشی برای گسترش شهرک سازی ها در کرانه باختری استفاده می کند.

العالم-فلسطین اشغالی

به دنبال گشترش عملیات های شهادت طلبانه مقاومت علیه نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری طی هفته های اخیر، این رژیم شمار نظامیان مستقر در مناطق مختلف کرانه باختری را افزایش داده است و بر تعداد مراکز ایست بازرسی در این مناطق افزوده است. همزمان با تشدید اقدامات خشونت آمیز علیه فلسطینی ها در قالب انجام بازرسی و ممانعت از عبور و مرور فلسطینی ها در برخی مناطق کرانه باختری، نظامیان رژیم صهیونیستی اقدام به تخریب خانه های فلسطینی ها از جمله خانه نزدیکان و خانواده مبارزان و عاملان عملیات های شهادت طلبانه علیه رژیم صهیونیستی می کنند.

"خلیل جبارین" اسیر فلسطینی و "آشرف نعالوه" شهید از جمله دو نفر از عاملان عملیات های ضد صهیونیستی در کرانه باختری بودند که خانه های نزدیکانشان روز گذشته(یکشنبه) به دست نظامیان رژیم صهیونیستی تخریب شد.

این در حالی است که "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر این رژیم در جلسه هفتگی اخیر کابینه اعلام کرد که دستور داده است که روند تخریب خانه های عاملان عملیات های شهادت طلبانه در کرانه باختری تسریع شود. وی همچنین تاکید کرد که قرار است دو منطقه صنعتی جدید و 82 واحد مسکونی در شهرک های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری ساخته شود.

در همین حال می توان گفت یکی از خطرناک ترین واکنش های رژیم صهیونیستی در برابر عملیات های شهادت طلبانه گسترش شهرک سازی ها در کرانه باختری است همزمان با ساخت واحد های مسکونی جدید در کرانه باختری این رژیم هزاران واحد مسکونی غیر قانونی که پیشتر در شهرک های رژیم صهیونیستی ساخته شده اند را طی یک روند بروکراسی قانونی اعلام می کند و به این وسیله حق هرگونه اعاده حقوق از طریق دستگاه قضایی علیه این واحدهای غیرقانونی از فلسطینی ها سلب می شود.

پربیننده ترین خبرها