موش های اردوغان، گندم های حلب را به سرقت بردند

موش های اردوغان، گندم های حلب را به سرقت بردند
چهارشنبه 24 آبان 1391 - 17:58

العالم - شورشيان مسلح موسم به "ارتش آزاد" در شهر حلب نزديك به يك ميليون تن گندم سيلوهاي شهر و روستاهاي اطراف آن به سرقت بردند و با نظارت سرويس اطلاعات تركيه به تاجران اين کشور فروختند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم به نقل از سایت "الحقيقه" سوریه، گروهک موسوم به "لشكر توحيد" و "شوراي نظامي" به رهبري سرهنگ فراری "عبدالجبار العكيدي" که دو جناح اصلی ارتش آزاد در حلب هستند، نزدیک به یک میلیون تن گندم را در سوریه به سرقت برده اند.

کانون "وكلاي آزاد حلب" وابسته به شوراي ملي اخوان المسلمین سوریه نیز با صدور بیانیه ای این خبر را تایید کرده است. وكلاي آزاد حلب اعلام کرده است  که در شهر حلب و مناطق اطراف آن تنها 2 سیلو از دستبرد ارتش آزاد محفوظ مانده است. این کانون با انتقاد از عناصر ارتش آزاد اعلام کرده که این گروهک هر تن گندم را به بهای 20 هزار لیره سوریه به تجار خارجی می فروشد.

به گزارش الحقیقه، باندهاي جنايتكار در سوریه تاكنون به  600 كارخانه مختلف از جمله كارخانه های داروسازي در سوريه دستبرد زده اند و محموله هاي دزديده شده را با كمك سرويس جاسوسي تركيه به خاك اين كشور منتقل كرده اند.




 



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها