ادامۀ تروریست پروری در خاک ترکیه

ادامۀ تروریست پروری در خاک ترکیه
چهارشنبه 24 آبان 1391 - 18:25

العالم - بيش از 2 هزار تروريست سوري و خارجي در روستاي "قزلچاه" منطقه "يلاداغ" ترکيه با حمايت ارتش اين کشور و با نظارت مربيان آمريکايي و اسرائيلي آموزش مي بينند و ماهيانه بيش از 20 هزار ليره سوري حقوق دريافت مي کنند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از روزنامه "یورت" چاپ ترکیه، این اردوگاه در منطقه اشغال شده "اسكندرون" سوريه در خاک ترکیه واقع شده و به پایگاه جدید آموزش تروریست های سوری بدل شده است .

"عمر اوديميش"خبرنگار روزنامه يورت در گزارش خود از حضور برخی از عناصر القاعده در این اردوگاه خبر داده و می گوید: کسانی که در این اردوگاه آموزش می بینند به استان هاي ادلب و لاذقيه اعزام می شوند .

بنا بر این گزارش ارتش تركيه از اين پايگاه حفاظت کرده و تسلیحات و مهمات مورد نیاز را در اختیار تروریست ها قرار می دهد.

اما تيراندازي ها و انفجارهاي آموزشي مستمر در این پایگاه زندگي ساكنين روستا را به جهنم تبديل كرده است و بسیاری از روستاییان خانه و كاشانه خود را ترك كرده اند و هم اكنون كمتر از 25 نفر در اين روستا زندگي مي كنند.

بر اساس گزارش یورت، پايگاه هاي آموزشي ديگري در منطقه اسكندرون وجود دارد كه 7 تا 8 هزار  فرد مسلح در آن آموزش نظامي مي بينند و براي کشتار و خرابكاري به سوريه فرستاده مي شوند. همه حملات تروريستي در استان های ادلب و لاذقيه در اين پايگاه ها طراحي مي شود .



 



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها