حماس:

هزينه ترور فرمانده قسام برای صهیونیستها سنگين خواهد بود

 هزينه ترور فرمانده قسام برای صهیونیستها سنگين خواهد بود
پنج‌شنبه 25 آبان 1391 - 06:44

عضو حماس و نماينده مجلس قانونگذاري فلسطين، رژيم صهيونيستي را تهديد كرد كه پاسخ مقاومت به جنگ جديد دشمن عليه نوار غزه، سنگين و متناسب خواهد بود و بابت جنايت ترور احمد الجعبري فرمانده گردانهاي قسام نيز هزينه سنگيني پرداخت خواهد كرد.

مشير المصري پنجشنبه به شبكه خبري العالم گفت: در برابر حماقتهاي رژيم صهيونيستي و نقض خطوط قرمز توسط دشمن جاي هيچگونه سخني از آرام سازي و خويشنداري باقي نمانده است لذا گردان هاي مقاومت و در راس آن گردانهاي القسام آماده مقابله با تجاوز صهيونيستي و پاسخ به اين حماقت ها هستند.
ياد آور مي شود كه جنگنده هاي رژيم صهيونيستي عصر ديروز (چهارشنبه 24 آبان) با حمله هوايي به غزه، " احمد الجعبري " فرمانده گردان هاي عزالدين قسام شاخه نظامي جنبش حماس را ترور كردند.در پي شهادت الجعبري، گردان هاي عزالدين قسام نيروهاي خود را به حالت آماده باش كامل در آورد.

عضو حماس و نماينده مجلس قانونگذاري فلسطين، افزود: رژيم صهيونيستي گمان مي كند با چنين جناياتي قادر به فشار بر حماس و ضربه به توان نظامي اين جنبش است اما ما به ملت فلسطين و امت عربي و اسلامي اطمينان مي دهيم كه مقاومت و گردانهاي قسام در بهترين وضعيت هستند و دشمن به خاطر ترور الجعبري بهايي گزاف خواهد پرداخت و پشيمان خواهد شد.

 المصري ادامه داد: دشمن صهيونيستي هرگز نمي تواند نبردي كه عليه غزه آغاز كرده را تمام كند چون محكوم به اراده گردان هاي قسام و مقاومت است علاوه بر آن خون فرماندهان مقاومت عامل تحرك تازه مقاومت بوده و اين جريان داراي ايمان و اراده اي قوي تر از زرادخانه نظامي دشمن است. 
وي تصريح كرد: توانمندي مقاومت چند برابر بيش از دوران عمليات فرقان است و واكنش ساده مقاومت، آغاز آتشفشان ضربات به دشمن صهيونيستي است لذا طرفي كه عسقلان را هدف قرار دهد بعد از عسقلان را نيز هدف قرار خواهد داد كه گردان هاي قسام نيز در همين چارچوب خسارات سنگيني به دشمن وارد خواهد نمود.

المصري از ملتها و سران عربي و اسلامي، اقدام به منظور ياري فلسطينيان را خواستار شد تا رژيم صهيونيستي دريابد كه خون فلسطيني، خون اسلامي بوده و هزينه هاي سنگيني خواهد داشت.
وي يادآور شد: دشمن در گذشته نيز ترور رهبران حماس و گردان هاي قسام را تجربه كرد اما اين دو نه تنها ضعيف نشدند بلكه قدرتشان بيشتر شد چون اين خونها، شعله اي فروزان در برابر دشمن است و چنين اقداماتي باعث ضعف ما نمي شود. 
المصري تاكيد كرد كه مقاومت هرگز سلاح را بر زمين نگذاشته و در برابر رژيم اسراييل ضعيف نمي شود و همه طرحهاي دشمن را به شكست مي كشاند، چون غزه دژي در برابر طرحهاي دشمن بوده و در هم شكستن اراده و مقاومت غزه محال است.
وي خاطر نشان كرد: مقاومت در غزه نبرد را بر اساس ديدگاه ملي واحد اداره مي كند و به طور مشترك به دشمن ضربه مي زند لذا تل آويو بهايي گزاف به خاطر ترور الجعبري خواهد پرداخت.

 المصري با اشاره به آمادگي مقاومت براي پاسخ به هر گونه حمله در هر مكان و هر زمان از امت عربي و اسلامي آماده باش سراسري را خواستار شد تا دشمن بداند كه هيچ جايي در فلسطين ندارد. A.D-14-20:39

پربیننده ترین خبرها