وفاداری به قهرمانان مقاومت در کرانه باختری؛

آمادگی فلسطینیان برای مشارکت در سی و نهمین راهپیمایی بازگشت

آمادگی فلسطینیان برای مشارکت در سی و نهمین راهپیمایی بازگشت
جمعه 30 آذر 1397 - 11:54

ساکنین غزه برای شرکت در 39مین راهپیمایی بازگشت تحت عنوان «وفاداری به قهرمانان مقاومت در کرانه باختری» آماده می کنند.

العالم - فلسطين اشغالی

فلسطینیان ساکن نوار غزه نیز خود را برای شرکت در 39 امین جمعه راه پیمائی های بازگشت با عنوان " وفاداری به قهرمانان مقاومت در کرانه باختری" آماده می کنند.

نیروهای اشغالگر صهیونیستی از ترس سایه نیروهای مقاومت فلسطین ، پشت خودروهای خود پنهان می شوند.

"قاسم محمدعلی العباسی " یک جوان 17 ساله فلسطینی از اهالی منطقه سلوان در قدس اشغالی ، به ایستگاه اتوبوس ها در شهرک عوفرا در شمال شرق رام الله در کرانه باختری شلیک کرد.

منابع اشغالگران اعلام داشتند این عملیات هیچ تلفاتی میان شهرک نشینان و سربازان نداشته است.

بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک به خودرویی در نزدیکی ایست بیت ایل در شمال البیره در کرانه باختری خبر می دهد که به شهادت راننده آن و زخمی شدن همراه وی منجر شد.

نیروهای اشغالگر، منطقه الشرقیه در استان رام الله را منطقه نظامی اعلام کردند و چندین ورودی و مسیرهای اصلی این منطقه را بستند.

نیروهای مقاومت نوار غزه هنوز دلاوری های مقاومت در کرانه باختری را به یاد دارد و از جوانان فلسطینی می خواهد روش انجام دهندگان عملیات کرانه را ادامه دهند.

هیات ملی راه پیمائی های بازگشت و شکستن محاصره نیز از فلسطینی ها خواست روز جمعه برای تاکید بر حمایت از قهرمانان کرانه در راه پیمائی " وفاداری به قهرمانان مقاومت در کرانه باختری " شرکت کنند .

این هیات هم چنین خواهان تشدید روش های مقاومت و مقابله باحملات بی وقفه اسرائیل به کرانه باختری . تبدیل مناطق حضور اشغالگران و شهرک نشینان به جبهه های درگیری شد.

پربیننده ترین خبرها