انصارالله: امارات قصد شکست توافقات سوئد را دارد

انصارالله: امارات قصد شکست توافقات سوئد را دارد
يکشنبه 2 دی 1397 - 23:07

دبیرکل دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با تاکید بر ادامه نقض آتش‌بس در الحدیده از سوی ائتلاف سعودی-اماراتی با وجود توافق سوئد گفت که امارات قصد دارد از طریق مزدورانش، این توافق را به شکست بکشاند.

العالم _ یمن

«فضل ابوطالب» دبیرکل دفتر سیاسی جنبش انصارالله روز یکشنبه در ارزیابی گفت‌وگوهای صلح یمن در سوئد گفت که قطعنامه 2451 شورای امنیت سازمان ملل «واقعی‌تر» و «مثبت‌تر» از قطعنامه‌های سابق است.

وی که در جمع روسای احزاب سیاسی یمن سخنرانی می‌کرد، افزود: مقاومت و اراده ملت یمن و قهرمانی‌های ارتش یمن و انصارالله با بحران‌های دولت آمریکا و رژیم سعودی همزمان شد و این بحران‌ها نقش زیادی در موفقیت مذاکرات سوئد و ایجاد فضایی برای صدور قطعنامه 2451 داشته است.

به گزارش پایگاه خبری انصارالله، ابوطالب در ادامه خواستار خروج «مزدوران» مستقر در جبهه‌های ساحل غربی یمن و بازگشت به منازلشان شد و تاکید کرد که توافق سوئد حکم می‌کند که دست از جنگ در الحدیده بردارند، زیرا ادامه جنگ، آنها را متحمل خسارت‌های سنگین جانی و مالی خواهد کرد.

دبیرکل دفتر سیاسی جنبش انصارالله ضمن تقدیر و تشکر از احزاب سیاسی و هیات مذاکره‌کننده صنعاء در گفت‌وگوهای صلح یمن در سوئد و تلاش آنها برای توقف جنگ و رفع محاصره از شورای عالی سیاسی یمن در پیشبرد طرح شهید «صالح الصماد» با شعار «یک دست دفاع می‌کند و دست دیگر می‌سازد»، تمجید کرده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها