در 24 ساعت گذشته؛

متجاوزان سعودی بارها آتش بس را در الحدیده نقض کرده اند

متجاوزان سعودی بارها آتش بس را در الحدیده نقض کرده اند
پنج‌شنبه 6 دی 1397 - 23:14

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: توپخانه مزدوران در 24 ساعت گذشته ، 51 خمپاره به طرف مناطق مسکونی و مواضعی در الحدیده شلیک کرده است.

العالم - یمن

شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد، یحیی السریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد هواپیماهای جاسوسی متجاوزان سعودی همچنان به پرواز بر فراز الحدیده و مناطق الصلیف ، کمران و العرج ادامه می دهند.

السریع افزود: توپخانه مزدوران در 24 ساعت گذشته ، 51 خمپاره به طرف مناطق مسکونی و مواضعی در الحدیده شلیک کرده است.

وی از تحرکات شبانه متجاوزان و مزدوران آنها در جنوب و شرق منطقه الکوعی در منطقه صحرایی در الدریهمی در الحدیده خبر داد.

وی اضافه کرد : نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن تلاش مزدوران را برای پیشروی به طرف سیتی ماکس در خیابان صنعا در الحدیده که با پشتیبانی موشکی و توپخانه ای همراه بود ناکام گذاشتند و آن را دفع کردند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت : متجاوزان در 24 ساعت گذشته 27 حمله هوایی به استانهای مختلف انجام دادند. نیروهای ارتش و کمیته های مردمی چند حمله مزدوران را در صعده ، مارب ، البقع ، نجران و حرض دفع کردند. نیروهای ارتش و کمیته های مردمی تلفات و خسارات سنگینی به مزدوران سعودی که برای پیشروی در جبهه های مختلف تلاش می کردند وارد کردند.

یحیی السریع اضافه کرد : نیروهای یمنی چند عملیات موفقیت آمیز را در پاسخ به تشدید حملات متجاوزان اجرا کردند از جمله مزدوران سعودی را در صبرین در «خب و الشعف» در استان جوف زمین گیر کردند. نیروهای یمنی همچنین چندین عملیات موفقیت آمیز در جبهه های تعز ، نهم ، البیضاء ، نجران و مجازه در عسیر اجرا کردند.

وی تاکید کرد ادامه اقدامات متجاوزان و مزدوران آنها ، جدی نبودن و متعهد نبودن آنها را به قطعنامه های بین المللی و توافق استکهلم نشان می دهد. ما متجاوزان و مزدوران آنها را مسئول می دانیم و پیامدهای ادامه نقض آتش بس در الحدیده متوجه آنها خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها