پیش گویی هایی برای سال 2019؛ جنگ و فجایع از روسیه تا آمریکا

پیش گویی هایی برای سال 2019؛ جنگ و فجایع از روسیه تا آمریکا
جمعه 7 دی 1397 - 18:45

"کریگ همیلتون پارکر"، پیشگوی انگلیسی پس از هر بار پیش گویی سیاسی و بین المللی، توجه جهان را به خود جلب می کند.

العالم - گوناگون

به نظر می رسد که سال 2019 بر خلاف انتظار بسیاری افراد، چندان سال آرامی نخواهد بود؛ روزنامه "دیلی اکسپرس"، پیش گویی های جدید خود را منتشر کرده است. این روزنامه پیش از این پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را پیش بینی کرده بود.

پارکر معتقد است در سال آینده علاوه بر حوادث طبیعی، کشمکش های دیپلماتیک و مشکلات جدیدی، جهان را در می نوردد.

در این روزنامه آمده است پیش گویی های پارکر ترسناک و مشتمل بر بروز نوعی جنگ روانی در خاورمیانه، پیش گویی هایی درباره ترامپ و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و پیامدهای آن است. این روزنامه می نویسد پیشگویی های وی را به این دلیل منتشر می کند که اغلب آنها برای سال 2018 درست از آب درآمده است.

پارکر به این روزنامه گفته است: یکی از مهمترین پیش گویی های من برای سال 2018، ازدواج شاهزاده هری بوده است همچنین وضعیت آب و هوا و توفان های آمریکا را پیش گویی کردم.

مهمترین پیش گویی های وی برای سال 2019 از این قرار است:

  • تلاش هایی برای برکناری دونالد ترامپ

پارکر پیش بینی کرده است که تلاش هایی برای برکناری دونالد ترامپ از ریاست جمهوری آمریکا صورت خواهد گرفت. همچنین وی دچار بحران سلامت خواهد شد.

گفتنی است قبل از وی نیز در مواردی بیمار ترامپ پیش گویی شده است. لذا وی گفته است با اینکه این پیش گویی در سال 2018 به وقوع نپیوست اما مسأله مهمی در سال 2019 او را از کاخ سفید بیرون خواهد کرد.

وی افزود: بعید می دانم که زندگی او به خطر بیفتد اما حادثه مهمی برایش پیش خواهد آمد و او برای مدتی نمی تواند به کار خود ادامه دهد.

  • وقوع چالش هایی بین ترامپ و پوتین

پارکر می گوید که تنش های مداوم بین شرق و غرب در سال 2019 بین پوتین و ترامپ بر سر سوریه به وضوح علنی می شود. وی می افزاید: فکر نمی کنم مسکو و واشنگتن تن به جنگ نظامی فراگیر بدهند اما معتقدم تنش با روسیه شدت خواهد گرفت و همین امر مشکلات بسیاری را برای جهانیان ایجاد خواهد کرد و منشأ نگرانی شدید است.

پارکر همچنین پیش بینی کرده است که آمریکا در برخی کشورهای همسایه سوریه و شاید کشورهای عرب دوست، نیروهایش را مستقر کند.

وی گفته است این درگیری و تنش بیشتر شبیه تهدید به جنگ خواهد بود تا خود جنگ.

  • وقوع فجایع طبیعی در آمریکا

پس از تحقق پیش گویی پارکر درباره خشم طبیعت در آمریکا در سال 2018، وی زلزله هایی را برای این کشور در سال پیش پیش بینی کرده است.

  • بریگسیت، دشوار خواهد بود

بنا به پیش گویی پارکر، انگلیس بدون امضای توافق ضمانت از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد و پس از آن ترزا می، نخست وزیر استعفا خواهد کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها