مراسم بزرگداشت ۹ دی در تهران و سراسر کشور آغاز شد

مراسم بزرگداشت ۹ دی در تهران و سراسر کشور آغاز شد
يکشنبه 9 دی 1397 - 11:41

مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی در تهران هم زمان با سراسر کشور آغاز شد‌.

العالم - ایران/سیاسی

این مراسم هم اکنون با حضور گسترده مردم در میدان امام حسین در حال برگزاری است.

اجرای برنامه همخوانی، اجرای سرود، مداحی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توسط حاج صادق آهنگران و سخنرانی سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله برنامه های مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی سال ۸۸ در تهران است.

سالروز 9 دی یادآور تجدید‌میثاق آگاهانه امت اسلامی ایران با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت امر است و این دستاورد مؤمنانه حاصل ژرفای بصیرت و آگاهی ملت ایران و منبعث از فرهنگ عاشورا و حمیت مذهبی است که جهانیان را تسلیم اراده خود کرده و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین ملت را همراه با انفعال وعقب نشینی از مواضع نادرستشان در پی داشته است.

یوم‌الله ماندگار نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز نمایش معجزه الهی تجلّی وحدت ملّت ایران حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت، دشمن‌شناسی، تکلیف‌گرایی و عملِ به‌هنگام مردم فهیم، متدیّن و زمان‌شناس ایران اسلامی است.

در همین راستا آحاد مردم متدین و ولایتمدار ایران اسلامی امروز همزمان با یکدیگر در سراسر کشور با شرکت پرشور در تجمّع باشکوه و حماسی بار دیگر بصیرت، دشمن‌شناسی و تکلیف‌گرایی و عمل به‌هنگام خود را نشان می‌دهند.

پربیننده ترین خبرها