۷ کشته بر اثر حوادث ناشی از بارش برف در آمریکا

۷ کشته بر اثر حوادث ناشی از بارش برف در آمریکا
يکشنبه 9 دی 1397 - 19:49

بر اثر بارش سنگین برف که بخش‌های وسیعی از آمریکا را سفید پوش کرد، در چند حادثه ۷ کشته بر جا گذاشت.

العالم - آمریکا

بارش سنگین برف زمستانی که بخش های وسیعی از آمریکا را سفید پوش کرد، در چند حادثه هفت کشته بر جا گذاشت.

به گزارش شبکه خبری فرانس 24، بارش برف مناطق وسیعی از آمریکا از مینه سوتا ، تگزاس و کانزاس تا نیویورک را در بر گرفت. حوادث مرتبط با بارش برف تاکنون به مرگ هفت نفر انجامیده است. در حالی که مناطق سردسیر آمریکا صحنه بارش برف بود، مناطق گرمتر خود را برای بارش شدید باران و جاری شدن سیل آماده می کنند.

عملیات برف روبی در مناطق مختلف آمریکا از روز جمعه آغاز شد. در چند روز گذشته بارش سنگین برف مشکلاتی برای شهروندان این کشور به وجود آورده است. در مینه سوتا بسیاری از کامیون ها به سبب لغزندگی شدید جاده مجبور شدند از حرکت بایستند.

در کانزاس نیز کامیون ها در برف گیر کرده بودند. یک شهروند آمریکایی درباره شدت بارش برف گفت:"تقریبا همه جا سفید بود و شما هیچ جایی را نمی توانستید ببینید."

ایالت نیومکزیکو نیز که معمولا دچار خشکسالی است شاهد بارش برف بود. مردم لاس وگاس از بارش برف شگفت زده شده بودند. اما بارش برف برای بسیاری از مسافران سال نو نیز به معنای لغو پروازها و به هم خوردن برنامه های تعطیلات آنها بود. در تگزاس پانصد پرواز به سبب بارش برف لغو شد.

مناطق جنوبی آمریکا نیز شاهد بارش باران بود. در ایالت های آلاباما و لوئیزیانا روز پنج شنبه حدود 20 سانتیمتر باران بارید که به جاری شدن سیل انجامید. طوفان زمستانی اکنون به سوی شرق و نیویورک در حرکت است و در زمستانی که بسیاری از شهرهای آمریکا در آن شاهد نزولات جوی فراوان خواهند بود ، بارش برف و باران بیشتر پیش بینی شده است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها