شیخ سوری: گفتگو تنها راه نجات سوریه است

شیخ سوری: گفتگو تنها راه نجات سوریه است
يکشنبه 28 آبان 1391 - 17:29

العالم، تهران - رئيس عشيره "بوليل ضيغمي" با اشاره به اين که غربي ها خواستار ويراني سوريه هستند، تنها راه نجات کشور را گفتگو دانست.

"سلطان الشويطيه"، از شرکت کنندگان در نشست تهران، روز یکشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم ضمن تشكر از ايران برای میزبانی گروه های سوری در تهران، ابراز اميدواري كرد که اهداف نشست تهران در گفتگوی سوری ها به معناي واقعي محقق شود.

شیخ سوری ضمن محکوم کردن کشتار مردم سوریه به دست تروریست های بیگانه، گفت: همگان مي دانند بحران سوريه جز با گفتگو حل نمي شود و زبان خشونت و كشتار پذيرفتني نيست.

وي در ادامه افزود: ما در جنگي به سر مي بريم كه كسي جز خدا نمي داند چه موقع به پايان خواهد رسيد، لذا برای توقف کشتارها به اينجا آمده ايم و وظيفه همه ماست كه در راه حفظ سوریه بكوشيم.

شيخ الشويطيه ضمن غيرموجه دانستن اجلاس دوحه تاكيد كرد: فراخواندن نيرو از خارج سوريه امري است كه همه ملت سوریه در برابر آن خواهد ايستاد، زيرا بحران كنوني یک مساله داخلي است و ملت سوريه خودشان آن را حل خواهند كرد.

وي در پايان گفت: اختلاف نظر در تمام مسائل طبيعي است، اما كشورمان سوريه با ارزش تر از اين اختلافات است و هركس راهي به غير از گفتگو و مذاكره در پيش گيرد، به نتيجه نخواهد رسيد.

18-12:29


 



پربیننده ترین خبرها