محکومیت کشتار اعضای یک خانواده فلسطینی

محکومیت کشتار اعضای یک خانواده فلسطینی
دوشنبه 29 آبان 1391 - 07:17

مسئولان دولت مردمي فلسطين کشتار وحشيانه اعضاي يک خانواده فلسطيني را در نوار غزه محکوم و تاکيد کردند که تجاوزات ديوانه‌وار رژيم صهيونيستي نشان‌دهنده شوکه شدن آن حملات موشکي مقاومت اسلامي است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شخصیت‌ها و مسئولان فلسطینی اقدام رژیم صهیونیستی را کشتار اعضای خانواده «الدلو» از خانواده‌های فلسطینی را در حملات هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه محکوم کردند.

رژیم صهیونیستی روز یکشنبه خانه سه طبقه‌ای را در غزه هدف قرار داد که خانواده فلسطینی الدلو در آن ساکن بودند که در نتیجه آن بیش از 20 نفر شهید یا زخمی شدند.

اسماعيل هنيه، نخست‌وزير دولت مردمی فلسطین در نوار غزه، در این باره تاکید کرد: دولت و ملت فلسطين با خانواده الدلو كه اعضاي آن وحشيانه كشته شدند ، احساس همدردي مي كنند.  اين يكي از جنايات رژيم اشغالگر صهيونيستي است  که ضربه اي ديگر به پيكره رژيم صهيونيستي است كه سرانجام منجر به فروپاشي آن خواهد شد .

نخست وزير دولت غزه افزود : ما از جامعه جهاني مي خواهيم كه در قبال ريخته شدن خون بي گناهان  در فلسطين احساس مسئوليت كند.

عزت الرشق عضو دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي فلسسطين (حماس) نيز در این باره گفت : قتل عام ساكنين بي گناه باريكه غزه به دست رژيم صهيونيستي از جمله كشتار اعضاي خانواده الدلو ثابت مي كند كه اين رژيم ديوانه وار به سياست هاي وحشيانه خود ادامه مي دهد و از واكنش شديد گردان هاي قسام شوكه شده است.

پربیننده ترین خبرها