دروغ پراکنی رسانه های اسرائیل درباره نحوۀ شهادت "رُزان النجار"

پنج‌شنبه 13 دی 1397 - 19:10

پدر و مادر "رُزان النجار" دختر امدادگر فلسطینی که در یکی از راهپیمایی های "بازگشت" در غزه شهید شده بود، اعلام کردند که رسانه های اسرائیلی اخبار دروغ و گمراه کننده درباره شهادت "رزان" برای جهانیان منتشر می کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

پدر و مادر رزان النجار در مصاحبه با شبکه العالم گفتند که به چند کشور جهان برای تشریح و تبیین جرایم و جنایات اسرائیل در حق ملت فلسطین خصوصاً دخترشان "رزان" سفر کردند و روزنامه نیویورک تایمز نیر در یکی از شماره های خود اعلام کرد که رزان به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیستی شهید شد.

رزان 20 ساله برای امدادرسانی به فلسطینی هایی که از کوچک و بزرگ در راهپیمایی های "بازگشت" در مرزهای باریکه غزه و اراضی اشغالی 1948 مشارکت می کردند، در مناطق مرزی فعالیت می کرد تا اینکه در اولین روز ژوئن 2018 به ضرب گلوله نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی غاصب به زمین افتاد و جان خود را فدای فلسطینی های غزه کرد فلسطینی هایی که با دست خالی به مبارزه با این رژیم تا بن دندان مسلح می پردازند و خواسته شان چیزی بجز شکستن محاصره غزه نیست.

مطلب روزنامه نیویورک تایمز درباره نحوۀ شهادت رزان النجار دروغگویی رژیم صهیونیستی را ثابت می کند زیرا این روزنامه اعلام کرد که رزان عمداً و به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی هنگام امدادرسانی به مجروحات راهپیمایی بازگشت شهید شد.

"سمیر زقوت" عضو مرکز حقوق بشر "المیزان" گفت : کشورهای جهان باید به وظایف حقوقی خود عمل کنند و طبق کنوانسیون های چهارگانۀ ژنو سران جنایتکار رژیم صهیونیستی را تحت تعقیب و محاکمه قرار دهند.

پدر و مادر رزان در سفر به چند کشور جهان متوجه شدند که رسانه های دروغ پراکنی رژیم صهیونیستی چه تأثیر بسزایی در رسانه های جهان دارند به نحوی که رسانه های کشورهای مختلف جهان تحت تأثیر اسرائیل واقعیت ها را وارونه جلوه می دهند و حقایق مربوط به جرایم و جنایات رژیم صهیونیستی را فاش نمی کنند.

پربیننده ترین خبرها