هشدار وزیر فلسطینی در مورد وقوع فاجعۀ انسانی در غزه

هشدار وزیر فلسطینی در مورد وقوع فاجعۀ انسانی در غزه
دوشنبه 29 آبان 1391 - 16:16

وزير بهداشت فلسطين تاكيد كرد: كه رژيم صهيونيستي به عمد، غيرنظاميان به ويژه زنان و كودكان را در غزه هدف قرار مي دهد.

"مفيد المخللاتي" روز دوشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم، با بيان اين كه در 12 ساعت اخير تجاوز رژيم صهيونيستي به غزه به 7 شهيد و 70 زخمي داشت، خاطر نشان كرد: رژيم صهيونيستي در دو روز اخير، تلاش خود را بر كشتن بيشترين تعداد از غيرنظاميان فلسطيني متمركز كرده است.

وي افزود: رژيم صهيونيستي در روند جنايت هاي خود، سياستي جديد اتخاذ كرده است كه بر اساس آن، خانه ها را بر سر مردم تخريب مي كند تا به اين صورت هم تلفات جاني و هم تلفات ساختماني را رقم بزند.

وزير بهداشت فلسطين با تاكيد بر اين كه رژيم صهيونيستي از پيشرفته ترين فن آوري و وحشتناك ترين ماشين هاي جنگي بر ضد غيرنظاميان بي دفاع استفاده مي كند، اظهار داشت: شهدا، هنگامي كه بيمارستان ها مي رسند، عبارت از پيكرهايي تكه تكه شده هستند، زخمي هايي كه به بيمارستان ها مي رسند نيز از نواحي مهمي مانند سر، گردن و شكم هدف قرار گرفته اند كه همه اين موارد نيازمند عمل جراحي است.

وي افزود: رسيدگي به اين زخمي ها نيازمند مقادير زيادي دارو و تجهيزات پزشكي است و اين در حالي است كه اساسا انبار داروي غزه تهي است. ما از وزيران بهداشت عرب و مسلمان و سازمان هاي بين المللي مي خواهيم دارو و تجهيزات پزشكي به غزه برسانند و گرنه شاهد فاجعه اي انساني در غزه خواهيم بود.

" مفيد المخللاتي " در پايان بر ضرورت اقدام كشورهاي عرب و اسلامي براي متوقف كردن اين فاجعه تاكيد كرد و از جامعه جهاني  به " تماشاگر كشتار ملت فلسطين " تعبير كرد و گفت: با توجه به اين كه ملت فلسطين مخالف اشغالگري رژيم صهيونيستي و مخالف پذيرش ذلت و تحقير است و حقوق و سرزمين خود را مي خواهد، رژيم صهيونيستي تصميم خود را براي كشتار اين ملت گرفته است.

19-10:13

26



پربیننده ترین خبرها