معاون عملیات سازمان امداد و نجات خبر داد

19 استان کشور درگیر برف، کولاک و سیل/ امدادرسانی به بیش از 6 هزار حادثه‌دیده

19 استان کشور درگیر برف، کولاک و سیل/ امدادرسانی به بیش از 6 هزار حادثه‌دیده
شنبه 15 دی 1397 - 09:18

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف، کولاک و سیل و آب‌گرفتگی در 19 استان کشور گفت: بیش از 6 هزار نفر به دلیل این حادثه طی 48 ساعت گذشته امدادرسانی شده‌اند.

العالم - ایران

شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات ، در ارتباط با وقوع برف و کولاک در کشور اظهار داشت: 17 استان مرکزی، مازندران، لرستان، گیلان، کردستان، قم، قزوین، زنجان، سمنان، فارس، خراسان‌شمالی، چهارمحال و بختیاری، تهران، البرز، اصفهان، اردبیل و آذربایجان غربی طی 48 ساعت گذشته درگیر برف و کولاک شده است.

وی با اشاره به امدادرسانی 4660 نفر در 59 محور کوهستانی گفت: 145 نفر اسکان اضطراری یافته و 760 دستگا خودروی گرفتار در برف رهاسازی شده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات در ارتباط با وقوع سیل و آب‌گرفتگی خاطرنشان کرد: طی 48 ساعت گذشته نیز 5 استان کهگیلویه و بویراحمد، سمنان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و تهران درگیر این حادثه شده است.

فتحی گفت: 16 شهر، روستا و منطقه عشایرنشین امدادرسانی در آن صورت گرفته و 725 حادثه‌دیده اسکان اضطراری شده‌اند.

وی با اشاره به فوت یک نفر در منطقه اندیکای خوزستان اعلام کرد: بیش از 1800 نفر به دلیل وقوع سیل طی 48 ساعت گذشته امدادرسانی شده و 20 واحد مسکونی نیز از آب تخلیه شده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: تعداد زیادی پتو، نایلون، آب‌معدنی، کنسروجات و نان میان حادثه‌دیدگان توزیع شده و امدادرسانی در بسیاری از محورهای مواصلاتی همچنان ادامه دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها