در گفتگو با شبکه خبری العالم مطرح شد:

انتقاد لبنان از تصميمات ضعيف اتحاديه عرب

انتقاد لبنان از تصميمات ضعيف اتحاديه عرب
سه شنبه 30 آبان 1391 - 06:09

بيروت (العالم) - وزير امور خارجه لبنان گفت: تصميمات نشست اخير وزراي خارجه اتحاديه عرب در قاهره، در خصوص فسلطين و حملات اسرائيل به غزه، در سطح ملي و قومي نبوده است.

"عدنان منصور" سه شنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: در نشست وزراي اتحاديه عرب بسياري از مسائل فلسطين بررسي نشد در حالي كه ما هم اكنون در برابر حملات خطرناك رژيم صهيونيستي به غزه روبرو هستيم.

منصور با طرح اين سوال كه آيا فقط بايد بنشينيم و منتظر اعلام آتش بس و توقف يك يا دو هفته اي حملات و شروع دوباره عمليات نظامي به غزه باشيم، تاكيد كرد كه ما بايد حملات و محاصره را پايان دهيم و به عنوان كشورهاي عربي با جديت تمام ، محاصره غزه را بشكنيم.
وي با اشاره به ناكافي بودن تصميمات اتحاديه عرب به ويژه درباره قطع رابطه با رژيم صهيونيستي افزود: ابزار ديگري نيز وجود دارد ما بايد با همه دنيا به ويژه گروه هاي بين المللي حامي حملات اسرائيل ، برخورد كنيم.
منصور خاطرنشان كرد: برخي كشورهاي عربي در ظاهر دشمن اسرائيل هستند اما با اين رژيم روابط تجاري و توريستي دارند ما خواهان توقف اين اقدام و تحريم رژيم صهيونيستي هستيم.
وي گفت: اقدامات مشترك براي وادار كردن دشمن صهيونيستي براي احترام گذاشتن به توافنقامه هاي بين المللي به تصميمات جدي و قطعي نياز دارد.tt-19-21:48  

پربیننده ترین خبرها