تقدیر کانون جهادگران جهادسازندگی از قاضی زاده هاشمی:

خدمات مخلصانه و جهادگرانه شما در تاریخ بهداشت و درمان کشور باقی خواهد ماند

خدمات مخلصانه و جهادگرانه شما در تاریخ بهداشت و درمان کشور باقی خواهد ماند
شنبه 15 دی 1397 - 21:35

کانون جهادگران جهادسازندگی ضمن تقدیر از اقدامات شایسته وزیر پیشین بهداشت و درمان در نامه‌ای نوشت: خدمات مخلصانه و جهادگرانه شما در تاریخ بهداشت و درمان کشور باقی خواهد ماند.

العالم _ ایران / علمی

اعضای شورای مرکزی کانون جهادگران جهادسازندگی در نامه‌ای به سید حسن هاشمی از خدمات او تقدیر کردند.

متن این نامه بدین شرح است:

برادر پیشکسوت جهادگر جناب آقای دکتر سید حسن قاضی‌زاده

وزیر محترم پرتلاش و موفق بهداشت درمان و آموزش پزشکی

سلام علیکم

جا دارد قبل از هر سخن خدا قوت جانانه به شما سید بزرگوار که جسورانه و همه جانبه و موثر تحول آفرین عرصه بهداشت و درمان کشور بوده اید، عرض نماییم.

همه دست اندرکاران و بزرگواران گواهی می‌دهند که این توفیقات در حالی است که هرگز داوطلب و مشتاق وزارت نبوده و صرفا با اصرار و تاکید ریاست محترم جمهوری و دیگر مسئولین نظام این مسئولیت خطیر را پذیرفته‌اید، اما با قبول مسئولیت خستگی‌ناپذیر، عالمانه ،مخلصانه، منشأ خدماتی بوده‌اید که یادآور حرکت جهادگرانه جهاد سازندگی است و برای همیشه در تاریخ خدمات بهداشت و درمان کشور به عنوان برگ زرین و درخشان باقی خواهد ماند.

توفیقات جنابعالی صرفاً محدود به عرصه سلامت نیست اگرچه توفیق در این عرصه خواست عمومی و تاکید مقام معظم رهبری است و جنابعالی توفیق آن را داشتید که این خدمت را وسیع و گسترده، ارزان و قابل دسترس در اختیار همه اقشار مردم و به ویژه اقشار محروم و نیازمند و مستضعف قرار دهید، بلکه توانستید با ارتقاء کمی و کیفی خدمات دانش بنیان سلامت در کشور جمهوری اسلامی را کانون توجه گردشگری سلامت منطقه و جهانی قرار دهید.

عامه مردمی که این خدمات ارزشمند را آسان موثر دریافت نموده‌اند و به ویژه جهادگران که در عرصه‌های مختلف خدمت همراه و همگام شما بودند، نه حضور فعال شما را در سازندگی روستاها و مناطق محروم و نه حضور شهادت طلبانه شما را در مهندسی و پشتیبانی جنگ و نه حضور مستمر و خدمات جهادگرانه جنابعالی را در ایجاد و گسترش خدمات موسسه نورآوران سلامت که محرومین نیازمند را سخاوتمندانه مشمول تلاش جهاد گرانه خود نموده است،هرگز فراموش نخواهند کرد.

جای شما در قلب همه جهادگران و همه دست‌اندرکاران دلسوز و ملت بزرگ ایران اسلامی است که شما دلسوزانه،خالصانه،موثر و همه جانبه در خدمت آنها بوده‌اید .

غیبت شما از کرسی وزارت خاتمه خدمات موثر برای جامعه اسلامی نبوده بلکه گام موثری که جنابعالی در ترویج فرهنگ و مدیریت جهادی در دولت برداشته‌اید آغازی بر یک حرکت همه‌جانبه جهادگران در گستره جمهوری اسلامی گسترده خواهد بود انشاالله.

مدیرعامل و اعضای شورای مرکزی کانون جهادگران جهاد سازندگی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها