ملت فلسطین در آستانه پیروزی بزرگ؛

جهاد اسلامی: سلاح ایران موازنه را تغییر داد

جهاد اسلامی: سلاح ایران موازنه را تغییر داد
سه شنبه 30 آبان 1391 - 16:04

معاون دبيرکل جنبش جهاد اسلامي با اشاره به قرار گرفتن ملت فلسطين در آستانه پيروزي بزرگ تأکيد کرد، سلاح جمهوري اسلامي ايران موازنه قدرت را در فلسطين تغيير داد.

"زیاد نخاله" در مصاحبه با شبکه العالم اظهار داشت: جهاد اسلامی موشکهای فجر 3 و 5 در اختیار دارد؛ این موشک ها عزت و کرامت را به ملت فلسطین باز گرداند.

زیاد نخاله خاطرنشان کرد: این موشک ها با تلاشها و سخاوتمندی بسیار بالا از سوی برادرانمان در جمهوری اسلامی ایران برای ما ارسال شده، و معادله را تغییر داده است.

زیاد نخاله تأکید کرد: تسلیحات عالی ایران در جنگ ثابت کرد که نقش بزرگی را ایفا می کند؛ این تسلیحات توانست موازنه قدرت را تغییر دهد؛ ما توانستیم به صهیونیست ها کنیم که می توانیم شهرهای آنها را هدف قرار دهیم، همانطور که شهرهای ما را بمباران می کنند.

زیاد نخاله افزود: ما اردوگاه های نظامی دشمن را هدف قرار می دهیم، همانطور که آنان کودکانمان را بمباران می کنند.

وی اظهار داشت: جنبش جهاد اسلامی با همه توان، تلاش می کند دستاوردی بزرگ را برای حفظ کرامت و عزت ملت فلسطین و خون شهدا و مقاومت محقق کند؛ با وجود همه فشارهایی که از طرفهای مختلف بر ما وارد می شود، این تلاشها به صورت مداوم ادامه دارد.

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: در صورتی که امور همانطور که ما می خواهیم پیش برود، تا امضای توافقنامه آتش بس چند ساعت بیشتر فاصله نداریم.

زیاد نخاله تأکید کرد: توافقنامه آتش بس به صورت کلی شامل توقف فوری انواع عملیات نظامی و تجاوزات صهیونیست ها به غزه و گذرگاه ها، و پایان محاصره به هر نحو و فعالیت و حرکت آزادانه فلسطینی ها در غزه خواهد بود.

زیاد نخاله خاطرنشان کرد: پایداری ملت فلسطین، دشمن صهیونیستی را مجبور به پذیرش این معادلات می کند.

نخاله اظهار داشت: امروز می بینیم ضربات دردناکی به دشمن وارد شده و شهرک ها و همه مواضع این رژیم هدف قرار گرفته است.

زیاد نخاله ادامه داد: ملت مقاوم فلسطین، با کمک همه مبارزان، کودکان، و زنان فجر جدیدی را ایجاد می کند؛ هیچ کس حتی در خواب نمی دید که غزه بتواند این گوساله مقدس را هدف قرار داده و مواضع صهیونیستی را موشک باران کند؛ ما امروز در آستانه پیروزی بزرگی قرار داریم.

 



پربیننده ترین خبرها