کشتار کودکان غزه در روز جهانی کودک

کشتار کودکان غزه در روز جهانی کودک
چهارشنبه 1 آذر 1391 - 09:32

دبيركل جنبش ابتكار ملي فلسطين با بيان اين كه رژيم صهيونيستي در روز جهاني كودك، كودكان غزه را به خاك و خون كشيده، اظهار داشت، رژيم صهيونيستي از سلاح هاي جديدي عليه غزه استفاده مي کند که پيكر قربانيان را تکه تکه مي کند.

به گزارش پايگاه خبري شبکه العالم، دكتر "مصطفي برغوثي " كه براي عيادت از زخمي ها و بررسي امدادرساني به مردم در غزه به سر مي برد، گفت: آن چه با چشمان خودم در بيمارستان هاي غزه ديدم، بسيار وحشتناك بود زيرا پيكر شهدا به صورت قطعه قطعه شده و با سرهاي بريده ديده مي شود؛ شماري ديگر از شهدا گوشت بدنشان از استخوان جدا شده؛ و شماري از كودكان پيكرشان كاملا خاكستر شده است.

وي افزود: پزشكان بيمارستان تاكيد مي كردند كه شماري از زخمي ها دچار زخم هاي داخلي شده اند بدون اين كه اثري از اصابت سلاح بر سطح بدنشان داشته باشند؛ اين نشان مي دهد كه اسرائيل از سلاح هايي ناشناخته استفاده مي كند كه اعضاي داخلي را از هم مي پاشد.

دبيركل جنبش ابتكار ملي فلسطين در ادامه خاطر نشان كرد كه رژیم اشغالگر از سلاح هايي جديد با قابليت قطع كردن اعضاي جانبي پيكر و همچنين سلاح هاي داراي اورانيوم استفاده كرده است.

وي با بيان اين كه در غزه هيچ پناهگاه يا مكان امني وجود ندارد، تاكيد كرد كه جنگنده هاي اف 16 و ناوچه ها و توپخانه رژيم صهيونيستي تمام مدت شب گذشته، شهرهاي غزه را بمباران كردند.

مصطفي برغوثي با يادآوري اين كه ديروز روز جهاني كودك بود، گفت: 32 تن از 140 شهيدي كه طي هفت روز گذشته به شهادت رسيده اند، كودك بودند و در اين ميان رژيم صهيونيستي در حملات خود به غزه، 1100 زخمي بر جا گذاشه است كه 40 درصد آنان را كودكان تشكيل مي دهند.

 

26



پربیننده ترین خبرها