افسانه گنبد آهنین و خوش باوری شهرک نشینان

 افسانه گنبد آهنین و خوش باوری شهرک نشینان
چهارشنبه 1 آذر 1391 - 13:32

سردمداران صهيونيست به منظور مهار رعب و وحشت شهرک نشينان از حملات موشکي مقاومت که پس از اصابت راکت هاي مقاومت به قلب تل آويو سراسر اراضي اشغالي را فراگرفته است، با وجود ناکارآمدي گنبد آهنين در برابر موشکهاي مقاومت هنوز اين سامانه را "جنگ افزار راهبردي اسرائيل" مي خوانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، گزارشگر کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت: ارتش اسرائیل در راستای تحکیم پدافندی هوایی تل آویو، تعداد سامانه های گنبد آهنین در اطراف این شهر را افزایش داده است.

وی افزود: در پی حملات موشکی اخیر به پایتخت اسرائیل، مردم تل آویو خانه و محل کار خود را ترک کرده به پناهگاه ها روی آوردند و تل آویو برای مدتی به شهر اشباح تبدیل شد.

استادیوم ورزشی بلوم فیلد تل آویو نیز که شاهد دیدارهای تیمهای مکابی تل آویو و بنی یهود بود، طی چند دقیقه خالی از تماشاگر شد.

سرتیپ "ایلان بیران" رئیس کارخانه جات تسلیحاتی رفائیل در این خصوص به تلویزیون این رژیم گفت: گنبد آهنین 29 موشک دشمن را رهگیری و منهدم کرد. این سامانه آماده بهره برداری است.

"هیثم ابوالغزلان" نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی فلسطینی در بررسی این گزارش در گفتگو با برنامه این هفته "العین الاسرائیلیه" (از نگاه رسانه های اسرائیل) شبکه خبری العالم تصریح کرد: توانمندی مقاومت در هدف قرار دادن تل آویو و قدس غربی و مناطق اطراف آن، دستاورد مهمی برای مقاومت به شمار می رود.

وی گفت: مقاومت مردم فلسطین با وجود شرایط دشوار محاصره و عدم حمایت کشورهای عربی، توانست عمق سرزمین های اشغالی را هدف قرار دهد.

ابوالغزلان افزود: دستاوردهای اخیر مقاومت زمینه تبلور معادلات جدید را در منطقه فراهم ساخته و اشغالگران را از گسترش عرصه درگیری با مقاومت منع می کند.



پربیننده ترین خبرها