ادامه بازداشت ها در ترکیه/ بازداشت ده ها نظامی دیگر

ادامه بازداشت ها در ترکیه/ بازداشت ده ها نظامی دیگر
جمعه 21 دی 1397 - 13:36

منابع خبری ترکیه از ادامه بازداشت افراد متهم به ارتباط با شبکه فتح الله گولن خبر می دهند.

العالم- ترکیه

منابع خبری ترکیه از ادامه بازداشت افراد متهم به ارتباط با شبکه فتح الله گولن خبر می دهند. به گزارش پایگاه اینترنتی تلویزیون تی آر تی ترکیه، دادستانی بورسا در چارچوب تحقیقات درباره سازماندهی طرفداران شبکه فتح الله گولن در ارتش ترکیه حکم بازداشت 22 نظامی را صادر کرد.

بر اساس آخرین خبرها در عملیاتی که به صورت هم زمان در بورسا و 17 استان دیگر آغاز شد، 18 نفر از این افراد بازداشت شدند. عملیات برای دستگیری 4 نظامی دیگر ادامه دارد. خبر دیگر حاکیست دادستانی استانبول نیز ساعاتی پیش دستور بازداشت 50 مظنون به ارتباط با شبکه گولن را صادر کرد.6 نفر از این افراد همچنان در ارتش ترکیه به کار اشتغال دارند که یکی از آنان سرهنگ، دو نفر سرگرد، یک نفر سروان و دو نفر دیگر درجه دار ارتش هستند. 44 نفر از افرادی که دادستانی استانبول دستور بازداشت آنان را صادر کرده است از دانشجویان اخراجی دانشکده نظامی هستند.
شایان ذکر است، دادستانی آدانا نیز امروز حکم بازداشت 52 نظامی را در چارچوب تحقیقات درباره سازماندهی طرفداران فتح الله گولن در ارتش ترکیه صادر کرد.شمار زیادی از این افراد بازداشت و برای بازجویی به مراکز امنیتی انتقال یافته اند.

پربیننده ترین خبرها