جایزه رئیس پلیس دبی علیه اخوان المسلمین

جایزه رئیس پلیس دبی علیه اخوان المسلمین
پنج‌شنبه 2 آذر 1391 - 07:54

رئيس پليس دبي بار ديگر در حملاتش عليه گروه اخوان المسلمين با لحن تمسخرآميز اعلام کرد که به هرکسي که درباره اين گروه لطيفه بگويد يا درباره آن کاريکاتور بکشد جايزه خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، رئیس پلیس دبی در ادامه اظهارات تمسخرآمیزش علیه گروه اخوان المسلمین مدعی شد به هر کسی که ۱۰۰ لطیفه درباره اخوان المسلمین بگوید یا بهترین کاریکاتور را درباره آن ترسیم کند ۱۰ هزار درهم پرداخت خواهد کرد.

«ضاحی خلفان» که به داشتن مواضع ضد اخوان المسلمین در کشورهای عربی مشهور است، دیروز در مطلبی در صفحه خود در شبکه اجتماعی توی‌تر نوشت: هر کس صد لطیفه درباره اخوانی‌ها و دروغی که گفته‌اند، بگوید، جایزه ده هزار درهمی دریافت می‌کند.

وی همچنین از همه دیکتاتوریست‌ها خواست که کاریکاتورهایی درباره توطئه اخوان المسلمین طراحی کنند و توضیحی درباره آن بنویسند و به بهترین کاریکاتوریست ده هزار درهم، جایزه تعلق می‌گیرد.

رئیس پلیس دبی اخوان المسلمین را مورد انتقاد شدید قرار داد و آن‌ها را خرابکار نامید و گفت: تا کنون افرادی مانند اخوان المسلمین که مدعی اصلاحات هستند ولی در عین حال از همه مردم خرابکارتر هستند، ندیده‌ام.

ضاحی خلفان در ادامه از افراد وابسته به گروه اخوان المسلمین در عربستان انتقاد کرد و با لحنی هشدار آمیز به آنان گفت: از اخوانی‌های سعودی می‌خواهم که حواس خود را جمع کنند.

خلفان درباره اخوانی‌های عربستانی گفت: فقط خواستم این نکته را بگویم که در اماراتی قانونی تصویب شده است که بسیاری از فعالیت‌های اخوانی‌ها را از طریق پایگاه‌های ارتباط اجتماعی جرم برمی شمرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها