حمايت آمريكا ازتروريستها عامل بحران سوريه است

حمايت آمريكا ازتروريستها عامل بحران سوريه است
پنج‌شنبه 2 آذر 1391 - 09:24

دمشق (العالم) - فعال سياسي سوري با تاكيد بر لزوم ايستادگي در برابر توطئه هاي غرب گفت: بحران به وجود آمده در سوريه ناشي از دخالت هاي آمريكا و برخي كشورهاي ديگر است كه با حمايت از گروه هاي مسلح تروريستي در صدد ضربه زدن به نقش سوريه در زمينه حمايت از مقاومت در منطقه هستند.

"محمد الشيخ" پنجشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، تصريح كرد: سوريه با وجود همه دخالت هاي بي حد و حصري كه در امور اين كشور مي شود ، همچنين مقاوم و استوار در برابر دخالت كشورهاي ديگر در امور داخلي خود ايستاده است.

فعال سياسي سوري افزود:  آمريكا و برخي از كشورهاي همسايه سوريه با دخالت هاي آشكار خود از برخي طرف هاي درگير در بحران سوريه ، درصدد دامن زدن به ناامني و آشوب در اين كشور هستند.
الشيخ با بيان اين كه سوريه به علت قرار داشتن در محور مقاومت با يك توطئه بزرگ بين المللي مواجه است، گفت: هدف از همه فشارهايي كه به سوريه وارد مي شود ، خارج كردن اين كشور از محور مقاومت و ايستادگي در برابر طرح هاي غرب و اسرائيل در منطقه است.
فعال سياسي سوري با اشاره به اين كه برخي از مخالفان اعم از داخلي يا مخالفان خارج نشين ، دولت سوريه را مسئول وضعيت بحراني در كشور مي دانند، افزود: مخالفان بايد به اشتباه هاي خود اعتراف كنند.
وي گفت: اگر مخالفان در داخل سوريه حاضر به مذاكره با دولت سوريه مي شدند و همه مسائل را بر سر ميز مذاكره حل و فصل مي كردند "، غربي ها به خود اجازه دخالت در سوريه را نمي دادند اما مخالفت مخالفان داخلي با گفتگو با دولت سوريه باعث شد كه سقف خواسته هاي آنان افزايش يابد و درنتيجه آنان از غرب خواستند كه براي تغيير نظام حاكم در سوريه به دخالت نظامي دراين كشور اقدام كند.

Swh -11- 19-56

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها