کماندوهای ترکیه در ادلب به دنبال چه هستند؟

کماندوهای ترکیه در ادلب به دنبال چه هستند؟
جمعه 21 دی 1397 - 19:40

ارتش ترکیه یگان هایی از نیروهای کماندو خود را به نقاط مرزی با استان ادلب سوریه اعزام کرد. این منطقه به تازگی شاهد درگیری های شدیدی بین گروه تروریستی جبهه النصره و عناصر مسلح مورد حمایت آنکارا بوده است.

العالم - ترکیه

خبرگزاری آناتولی گزارش داد تأسیسات جدید ارتش ترکیه در میان تدابیر شدید امنیتی وارد منطقه یایلاداغی در استان ختای شدند. این خبرگزاری تصریح کرد که استحکامات جدید ارتش شامل یگان هایی از نیروهای کماندو و خودروهای زره پوش است.

ترکیه قصد دارد این ادوات و خودروها را به دست یگان های مستقر در مناطق مرزی با سوریه برساند.

خبرگزاری آناتولی تصریح کرد که استحکامات و ادوات نظامی ارتش از استان های مختلف ترکیه به حرکت درآمده و از منطقه یایلاداغی به سمت یگان های نظامی مستقر در مناطق نزدیک استان ادلب سوریه اعزام می شوند.

ارتش ترکیه همچنان در حال تقویت نیروهای خود در مرز با سوریه است؛ همزمان گزارش هایی از توافق گروه تروریستی جبهه النصره با گروه های مسلح می رسد که بیانگر سیطره این گروه تروریستی بر استان ادلب واقع در شمال سوریه است.

مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه پیش از این اعلام کرده بود که در صورت لزوم، این کشور همراه با روسیه دست به عملیات نظامی مشترک علیه گروه تروریستی جبهه النصره در استان ادلب خواهند زد.

پربیننده ترین خبرها