قدرداني حماس از كمك هاي ويژه ايران

قدرداني حماس از كمك هاي ويژه ايران
پنج‌شنبه 2 آذر 1391 - 13:07

غزه (العالم) - يكي از مسئولان ارشد جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) اعلام كرد: از جمهوري اسلامي ايران كه به شكل ويژه با كمك به مقاومت، به ما در مقابله با دشمن صهيونيست كمك كرد، تشكر مي كنم.

"خليل أبوليلي" پنجشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم افزود: ما در نبرد روزهاي اخير با سلاح ايران يا با سلاحي كه از پول ايران خريداري شده بود، با دشمن صهيونيست جنگيديم و اميدواريم كه موضع امت هاي عربي و اسلامي نيز در حمايت از مقاومت فلسطين همانند ايران باشد.

وي تاكيد كرد كه مقاومت آماده دفاع از ملت فلسطين تا زمان احقاق حقوق آنان به طور كامل است.
أبوليلي با بيان اين كه به تضمين هاي ارايه شده از سوي رژيم اشغالگر در زمينه خودداري از تجاوز دوباره به ملت فلسطين هيچ اعتمادي نيست، گفت: رژيم اسرائيل هر لحظه ممكن است بار ديگر فلسطيني ها را هدف حملات خود قرار دهد.
وي تصريح كرد: نيروهاي ارتش رژيم صهيونيستي و مسئولان اين رژيم از قدرت موشكهاي پيشرفته مقاومت بسيار نگران بودند و به همين دليل توافق آتش بس را پذيرفتند زيرا وضعيت صهيونيست ها خفت بار بود و آنان نتوانستند كه هيچ يك از وعده هاي خود به ساكنان سرزمين هاي اشغالي را محقق سازند.
عضو ارشد حماس با اشاره به رضايت گروه هاي مقاومت فلسطيني خاطرنشان كرد: فرماندهي نبرد با دشمن صهيونيست بسيار خوب صورت گرفت به طوري كه دشمن صهيونيست دستپاچه شد و نتوانست به هيچ يك از اهداف خود برسد و درنتيجه پيروزي نيروهاي مقاومت، پيروزي آشكاري است كه هيچ نوع ابهامي درآن وجود ندارد.
ابوليلي افزود: رژيم صهيونيستي بسيار رو به انحطاط نهاده است و اين رژيم ديگر نمي تواند مقاومت فلسطين را عليرغم تعداد كم نيروها و سلاح هاي آن تهديد كند زيرا رزمندگان مقاومت فلسطيني توانستند كه ضربات سخت و شديدي به قلب دشمن صهيونيست وارد كنند.
آغاز شمارش معكوس براي فروپاشي رژيم صهيونيستي
وي اظهار داشت: شمارش معكوس براي فروپاشي رژيم اشغالگر صهيونيستي از مدت ها پيش آغاز شده است و به خواست خداوند ، اين رژيم عمري طولاني نخواهد داشت و ان شاالله در دهه آينده شاهد از بين رفتن اين رژيم غاصب خواهيم بود كه بيش از 65 سال است كه فلسطين را اشغال كرده است.
اين مسئول ارشد جنبش حماس تاكيد كرد: رژيم اشغالگر در تجاوز اخير خود به غزه ، به هيچ يك از اهداف خود نائل نشد و اين حمله دستاوردي براي آن نداشت.
وي افزود: دشمن چنين نتيجه اي را براي حمله خود به غزه پيش بيني نكرده بود و گمان مي كرد كه قضيه يك يا دو روز پس از ترور شهيد " أحمد الجعبري " فيصله پيدا مي كند ؛ اما مقاومت درسي فراموش نشدني به دشمن داد كه به هيچ وجه انتظار و آمادگي آن را نداشت.
22:56 ـ21/11 ـ FA

پربیننده ترین خبرها