دبیرشورای عالی امنیت ملی:

ایران به حمایت از مقاومت ادامه می دهد

ایران به حمایت از مقاومت ادامه می دهد
پنج‌شنبه 2 آذر 1391 - 13:54

دبيرشوراي عالي امنيت ملي جمهوري اسلامي ايران، شکست رژيم صهيونيستي در 8 روز پس از جنگهاي 33 روزه و 22 روزه را نشانه ضعف روز افزون اين رژيم و افزايش قدرت مقاومت دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "سعید جلیلی" امروز در بیانیه ای به مناسبت پیروزی مقاومت فلسطین در غزه، گفت: اینکه رژیم صهیونیستی پس از شکست در جنگهای 33 روزه و 22 روزه ، اینبار پس از  8 روز شکست را می پذیرد، از یک سو ضعف روز افزون این رژیم و حامیان غربی آن و از سوی دیگر افزایش روز افزون قدرت مقاومت را نشان می دهد.

جلیلی افزود: جمهوری اسلامی ایران، همچون گذشته با افتخار وصلابت به پشتیبانی از مقاومت ادامه داده و به آمریکا و دیگر حامیان غربی رژیم صهیونیستی درباره ادامه حمایت از جنایات این رژیم هشدار می دهد.

جلیلی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از دولتهای اسلامی می خواهد همگام با خواست امت اسلام با اتخاذ مواضع صریح و اقدام های مؤثر در حمایت از مقاومت و مردم فلسطین سهم شایسته خود را در آزادی قدس شریف ایفا نماید.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، با تبریک این موفقیت به مردم مظلوم فلسطین، از همه گروه های مقاومت خواست با همبستگی و تکیه بر مقاومت به عنوان تنها راه حل آزادی فلسطین، با هوشمندی و اقتدار مطالبات مردم فلسطین را پیگیری کنند.



پربیننده ترین خبرها