قسام: مقاومت تا آزادی الاقصی ادامه دارد

قسام: مقاومت تا آزادی الاقصی ادامه دارد
پنج‌شنبه 2 آذر 1391 - 15:26

گردانهاي شهيد عزالدين القسام تأکيد کرد که مقاومت فلسطين تا زماني که مسجد الاقصي در اسارت است، ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گردانهای عزالدین قسام شامگاه امروز در کنفرانسی مطبوعاتی به گوشه ای از دستاوردهای مقاومت در پیروزی اخیر خود در برابر رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

سخنگوی گردانهای عزالدین قسام تأکید کرد در 8 روز مبارزه با رژیم صهیونیستی، 1573 حمله موشکی علیه دشمن انجام داده است.

سخنگوی قسام با قدردانی از همه کشورهایی که از مقاومت حمایت مالی و تسلیحاتی کردند، از همه کشورهای عربی و اسلامی خواست از مقاومت با پول و سلاح حمایت کنند.

وی تأکید کرد، در این جنگ ثابت شد که فلسطینی ها درباره مقاومت در برابر دشمن، بیشتر از هر مسأله دیگری اتفاق نظر دارند.

سخنگوی قسام با تأکید بر اینکه اکنون مقاومت شروط خود را بر دشمن متجاوز تحمیل کرده خاطرنشان کرد، مبارزه با دشمن همچنان ادامه دارد، و مقاومت تا هنگامی که مسجدالاقصی در اسارت است، آماده خواهد ماند.

سخنگوی گردانهای قسام با اشاره به نفوذ به شبکه‌های تلویزیونی 2 و 10 رژیم اشغالگر خاطرنشان کرد، بانک اهداف مقاومت شامل پایگاه های نظامی، فرودگاه ها، پایگاه هایی در قدس، و یگانهای نظامی در مناطق تماس مرزی بود.

وی تأکید کرد، اداره جنگ با دشمن طبق برنامه از پیش طرح ریزی شده صورت گرفت و خسارتهای شدیدی به دشمن صهیونیست وارد کرد.

سخنگوی قسام اظهار داشت: هدف قرار دادن خودروهای نظامی، ناوچه و هواپیما در واقع بیانگر مرحله ای جدید از تعامل ما با دشمن است؛ موشکباران "ریشون لیتسیون" حامل این پیام برای اشغالگران است که مبارزه برای آزاد سازی فلسطین را از جایی آغاز می کنیم که طرح صهیونیستی از آن نقطه آغاز شده است .. بمباران تل آویو با موشکهای مقاومت نیز ضربه سیاسی و امنیتی دردناکی به دشمن وارد کرد.



پربیننده ترین خبرها