جهاد اسلامي فلسطين:

ايران و حزب الله در پيروزي مقاومت غزه شريك هستند

ايران و حزب الله در پيروزي مقاومت غزه شريك هستند
پنج‌شنبه 2 آذر 1391 - 18:20

غزه (العالم)- يكي از رهبران جنبش جهاد اسلامي فلسطين تاكيد كرد: ايران و حزب الله در پيروزي مقاومت در غزه بر رژيم اشغالگر شريك هستند.

خالد البطش روز پنجشنبه در گفتگو با شبكه خبري العالم خاطرنشان كرد: فناوري كه مقاومت در رويارويي با متجاوزان استفاده كرد از تجارب ايران و حزب الله بود.

اين مسئول جنبش جهاد اسلامي گفت: حمايت ايران از مقاومت براي دشمن غافلگير كننده نبود اما آنچه دشمن را غافلگير كرد نوع سلاح و برد دورتر آن بود. مقاومت اين بار با شليك موشكهاي خود به تل آويو و بيت المقدس اشغال شده، تصميمي راهبردي مبني بر پيروزي بر دشمن اتخاذ كرد.
البطش افزود: اين امر به اين معني است كه مقاومت گامي به جلو در جهت پيروزي راهبردي بر دشمن اسرائيلي برداشته است. علاوه بر اين، اين پيروزي موفقيت سياسي بزرگي است كه برخي رهبران عرب و از جمله اتحاديه عرب را وادار كرد مشروعيت مقاومت را به رسميت بشناسند و به غزه بيايند، نه اينكه مقاومت را همانند گذشته ماجراجو بدانند.
عضو ارشد جنبش جهاد اسلامي گفت: به ملت فلسطين به خصوص در غزه، خانواده هاي شهدا و زخميها و مردمي كه در ايران،مصر، تونس، ليبي، سوريه، مغرب، اردن و لبنان در حمايت از مقاومت و دفاع مشروع آن تظاهرات كردند درود مي فرستيم.
وي با اشاره به حملات رژيم صهيونيستي و مقاومت گروه هاي فلسطيني افزود: يك دور منازعه آغاز شد و اينك پايان يافته است و بايد براي دور بعدي آماده شويم.
البطش گفت: آمريكا اعلام آتش بس را يك روز به تاخير انداخت و 50 فلسطيني در آن روز كشته شدند. اين به اين معني است كه رژيم صهيونيستي خيانت خواهد كرد و بايد براي آن زمان آماده شويم.
وي تاكيد كرد: رژيم اشغالگر بايد بداند كه نبرد آزادسازي آغاز شده است و اين تحول بزرگ در عملكرد مقاومت و آنچه در اين دور از منازعه روي داد مهم و سرنوشت ساز است و اين پيشرفت در دوره هاي آتي ادامه خواهد يافت.
البطش همچنين به شكست هيلاري كلينتون وزير خارجه آمريكا اشاره كرد كه در لحظه آخر آمد تا براي توافقنامه اي شبيه توافقنامه 2009 بازاريابي كند اما شرايط تغيير كرده است و جهان عرب و جهان اسلام پرونده فلسطين را در آغوش گرفته اند و مقاومت اعتماد ملت هاي عرب و مسلمان و بعضي از رهبران عرب را به دست آورده است.
MKH-22-14:41

پربیننده ترین خبرها