ابهام درباره سلامتی پادشاه عربستان؛

هیچ تصویری از ملک عبدالله منتشر نشده

هیچ تصویری از ملک عبدالله منتشر نشده
دوشنبه 6 آذر 1391 - 11:44

خبر عیادت خاندان سعودی از پادشاه عربستان یک هفته پس از عمل جراحی درحالی اعلام شده که هیچگونه تصویری از این ملاقات منتشر نشده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اعضاي خاندان حاکم از عبدالله بن عبدالعزيز بعد از عمل جراحي اخير عيادت كردند؛ این درحالی است که هيچ تصويري از این ملاقات منتشر نشده است.
خبرگزاري رسمی سعودی در کنار این خبر، تصاوير برخي از مسئولان و اعضاي خاندان حاكم را داخل شهرك پزشكي ملك عبدالعزيز وابسته به گارد ملي را منتشر كرد؛ بدون اينكه هرگونه تصويري را از صحنه ملاقات آنها با شاه سعودي نشان دهد.
خبرگزاري عربستان همچنين هیچ اشاره ای به اسامي ملاقات کنندگان با شاه سعودی و یا زمان مرخص شدن ملک عبدالله نکرده است.
شاه سعودي شانزدهم ماه جاري ميلادي زیر تیغ جراحی رفت؛ برخي گزارشهاي غيررسمي از وخامت حال وي حكايت دارد.
بر اساس اخبار غیر رسمی، وضعيت جسمي عبدالله بن عبدالعزيز پادشاه عربستان مجدداً رو به وخامت نهاده و وی در وضعيت بسيار خطرناكي قرار دارد. و پزشكان معالج به علت بي هوش طولاني، براي زنده نگه داشتن او از دستگاه تنفس مصنوعي استفاده مي كنند.
فرد ناشناسی به نام "مجتهد" که به منبع بسیاری از اخبار پشت پرده خاندان حاکم در عربستان تبدیل شده، دیروز اعلام كرد: ملك عبدالله با مشكل نارسایي قلبي، كليوي و ريوي حاد مواجه است و سرنوشت وي ظرف دو روز آینده قطعاً مشخص خواهد شد.
مجتهد افزود: شاهزاده محمد بن نايف وزير كشور عربستان نيروهاي تحت امر خود را به حالت آماده باش درآورده، ولي واقعيت اين است كه خود را براي غلبه بر رقبايش آماده مي كند و اين امر بيانگر بروز اختلافات شديد میان خاندان حاکم، در صورت مرگ ملك عبدالله است.
مجتهد در ادامه نوشت: از زمان بستري شدن ملك عبدالله،رایزنی های اعضاي مهم خاندان سلطنتي آل سعود براي بررسي مساله جانشينی وي همچنان ادامه دارد.

پربیننده ترین خبرها