جهاد اسلامی به صهیونیستها هشدار داد:

واکنش قاطع مقاومت فلسطین در صورت نقض آتش بس

واکنش قاطع مقاومت فلسطین در صورت نقض آتش بس
چهارشنبه 8 آذر 1391 - 12:47

عضو برجسته جنبش جهاد اسلامي فلسطين به رژيم صهيونيستي در باره ادامه تجاوزگري و نقض توافق آتش بس هشدار داد و افزود: پايبندي ما به اين توافق به اندازه پايبندي دشمن است و مقاومت در صورت نقض آتش بس قاطعانه از ملت فلسطين دفاع خواهد كرد.

خضر حبيب چهارشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم تاكيد كرد كه مقاومت فلسطين حق دارد از ملت خود دفاع كند و به همه تجاوزگري كه رژيم صهيونيستي عليه ملت فلسطين مرتكب مي شود، پاسخ دهد.
عضو برجسته جنبش جهاد اسلامي فلسطين اظهار داشت: تعدي رژيم اشغالگر به ملت فلسطين و نقض آتش بس از سوي اين رژيم تلاش براي حفظ آبروي سران صهيونيست بعد از شكست فضاحت بار در جنگ با فلسطينيان نوار غزه است.
حبيب با اشاره به اينكه قتل ، ويراني و خوي تهاجمي در رژيم اسرائيل عليه ملت فلسطين ريشه دار است، گفت: عجيب نيست كه دشمن صهيونيستي اين حماقت ها و جنايات را عليه فلسطيني ها مرتكب شود زيرا اين رژيم خويي جنايتكارانه دارد و از آن دست برنخواهد داشت.
عضو برجسته جهاد اسلامي اظهار داشت: مفاد توافق آتش بس واضح و روشن است مبني بر اينكه از شدت محاصره غزه كاسته و عبور و مرور و انتقال كالاها در گذرگاه ها تسهيل و منطقه حائل حذف شود و كشاورزان و صيادان حق داشته باشند در زمين ها و آب هاي خود كار و سرمايه گذاري كنند.
وي گفت: توپ اكنون در زمين رژيم اسرائيل است و مقاومت حق دارد در صورت عدم پايبندي دشمن به آتش بس ، از ملت فلسطين و منافع حياتي آن دفاع كند.
ياد آور مي شود كه نيروهاي رژيم صهيونيستي ديروز (سه شنبه7آذر) در ادامه نقض مكرر آتش بس، دو فلسطيني را در نزديكي گذرگاه كرم ابوسالم در شرق شهر رفح جنوب نوار غزه به ضرب گلوله زخمي كرد كه سومين مورد نقض آتش بس از سوي اين رژيم به شمار مي رود.
پيش از اين نيز در روزهاي يكشنبه و جمعه گذشته در پي تيراندازي نيروهاي ارتش رژيم اسرائيل به مرزها در شهر خان يونس دو فلسطيني به شهادت رسيدند و شماري ديگر زخمي شدند.   
28/س10:39
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها