فعال سیاسی فلسطینی:

طرح ابو مازن، راه را بر مطالبۀ حقوق فلسطینی ها می بندد

طرح ابو مازن، راه را بر مطالبۀ حقوق فلسطینی ها می بندد
چهارشنبه 8 آذر 1391 - 21:01

دمشق(العالم)- مسئول اطلاع رساني جبهه خلق براي آزادي فلسطين، ضمن هشدار درباره این که اعتراف به دولت فلسطینی به عنوان عضو ناظر در سازمان ملل متحد، باب مطالبه حقوق تاریخی ملت فلسطین را می بندد، تاکید کرد که مقاومت تنها گزینه انتقال مسئله فلسطین به مرحله جدید است.

"انور رجا" امروز چهارشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم، گفت: هر اقدامی که موجب تثبیت مسئله فلسطین شود، تکلیف ماست اما این اقدام دیپلماتیک موجب تثبیت مسئله ای می شود که منعکس کننده حقیقت مسئله فلسطین و حقوق تاریخی فلسطینی ها نیست.
وی افزود: این اقدام می تواند آگاهی نسل های مختلف ما، اراده و فرهنگ مقاومت و نگرش سیاسی تاریخی به مسئله فلسطین را تحت تاثیر قرار دهد؛ بنابراین مسئله فلسطین نباید از ماهیت واقعی خود دور و وارد دالان های پرپیچ خم و ناکارآمد بین المللی شود.
رجا تاکید کرد که مراجعه به سازمان ملل متحد برای فراهم کردن زمینه به رسمیت شناخته شدن فلسطین به عنوان عضو ناظر این سازمان ممکن است نکات مثبتی از نظر ظاهری و دیپلماتیک  دربر داشته باشد اما، در حقیقت باب مطالبه حقوق تاریخی مردم فلسطین و ابراز وجود نسل های بعدی را مسدود می سازد.
مسئول اطلاع رساني جبهه خلق براي آزادي فلسطين در ادامه با بیان این که ملت فلسطین بعد از یک قرن جانفشانی نمی خواهد وارد طویله عرب های گوسفند شود، گفت: درست است که اغلب نظام های عربی فاقد اراده سیاسی و مشابه گوسفندانی می باشند که تنها مناسب سلاخی هستند، اما ملت فلسطین ملتی بااراده قوی است که یک قرن است برای گرفتن حقوق غصب شده خود جانفشانی می کند.
انور رجا، در پایان، روند سازش را، آشکار کننده میزان نفاق غربی هایی عنوان کرد که در صدد محافظت همه جانبه از رژیم صهیونیستی و  مخالفت با هرگونه تلاش  فلسطینی برای نزدیک شدن به سازمان ملل متحد هستند.
MKH-28-14:47
 

پربیننده ترین خبرها