با این شرایط می خواهیم به ایران حمله کنیم؟

با این شرایط می خواهیم به ایران حمله کنیم؟
چهارشنبه 8 آذر 1391 - 21:43

رسانه های رژیم صهیونیستی با تحت الشعاع قرار دادن اظهارات اخیر دبیر کل حزب الله لبنان در خصوص نقاط ضعف اسرائیلیها، علل عملکرد ضعیف ارتش اسرائیل را از مسؤولان این رژیم جویا شدند. "با این شرایط می خواهیم به ایران حمله کنیم؟" سؤالی است که این روزها با صراحت کامل در رسانه های این رژیم مطرح می شود و مسؤولان صهیونیست را آشفته می کند.

به گزارش العالم، مجری کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی پس از پخش بخشی اظهارات اخیر "سید حسن نصرالله" دبیر کل حزب الله لبنان که تصریح کرده بود "مسؤولان سیاسی و نظامی اسرائیل! اگر از رویارویی با غزه محاصره شده در مانده اید چگونه می توانید با دشمنان دیگر خود مقابله کنید؟"، از وزیر امور راهبردی "اسرائیل" پرسید: آیا با این شرایط می خواهیم به ایران حمله کنیم؟
وی در تکمیل سوال خود گفت: ارتش اسرائیل از قدرتمندترین ارتش های جهان به شمار می رود، این در حالی است که یکی از وزرای عضو کابینۀ اسرائیل از احتمال کشته شدن 200 سرباز در صورت حمله زمینی به غزه سخن می گوید.
"موشه یعلون" وزیر امور راهبردی "اسرائیل" که علایم دستپاچگی کاملا در چهره اش نمایان بود در پاسخ گفت: مسأله به شناخت محدوده توان رزمی مربوط نمی شود، بلکه آنچه حائز اهمیت است فعال سازی هدفمند و صحیح توان رزمی است. به گونه ای که اهداف سیاسی اسرائیل محقق شود.
وی ادامه داد: اعتراف می کنم تنها با یک عملیات نمی توانیم حماس را سرنگون کنیم.ما برای تحقق این هدف سیاست ویژه ای در پیش گرفتیم.
یعلون افزود: ما مصر را برای حل و فصل موضوع قاچاق اسلحه به غزه، "واسطه" قرار داده ایم.
وی در ادامه ادعاهای خود گفت: ما سعی کردیم حمایت جامعه بین المللی را در این زمینه جلب کنیم. من اعتراف می کنم که برخی طرف ها در اسرائیل دچار یأس و ناامیدی شده اند. مردم اسرائیل انتظارات بیشتری از ما داشتند.ارتش ما، دژ حمایت از اسرائیل است از این رو با تقویت شود. ما باید به دنیا ثابت کنیم اسرائیل، "خانه عنکبوت" نیست! 

پربیننده ترین خبرها