نماینده مجلس سوریه:

ائتلاف دوحه، مجری سیاست های آمریکا

ائتلاف دوحه، مجری سیاست های آمریکا
پنج‌شنبه 9 آذر 1391 - 11:14

العالم، دمشق – نماینده مجلس سوریه ائتلاف مخالفان سوری را که در دوحه شکل گرفت، ابزار اجرای سیاست های آمریکا در منطقه دانست.

"شريف شحاده" روز پنجشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: دولت سوريه تنها نماينده مشروع وقانوني ملت در داخل و خارج است ؛ لذا ائتلاف مخالفان مشروعيت ندارد و نماينده همه طيف هاي مردم سوريه نيست.
نماینده مجلس سوریه با اشاره به توطئه هاي غرب براي تضعيف دمشق ، گفت: آنچه از آن به نام ائتلاف مخالفان نام برده مي شود؛ شكل جديد شوراي استانبول و ساخته و پرداخته قطر و آمريكا است؛ اين ائتلاف مجري طرح های غربی برای تغییر شکل منطقه است.
وی با تاکید براینکه يك دولت در سوريه روي كار است كه ائتلاف و غير از آن نمي تواند تاثيري بر دولت بگذارد، افزود : در اجتماع مخالفان سوري در تهران درباره همه مسائل از سازوكار تجديد نظام گرفته تا حيات سياسي ، پارلماني، اقتصادي، اجتماعي سخن گفته شد.
شريف شحاده،تصريح كرد: همه سناريوهاي واشنگتن و تركيه تلاش براي فشار بر دولت سوريه است؛ انفجارها و اقدامات تروريستي در برخي از شهرها و مناطق نظامي تلاش براي بهره برداري سیاسی از این حوادث است و توطئه اي غربي براي تضعيف نظام سوریه جريان دارد.
11-19-57

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها