فلسطینیان به سازمان ملل امیدی ندارند

فلسطینیان به سازمان ملل امیدی ندارند
پنج‌شنبه 9 آذر 1391 - 22:50

غزه، العالم - عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از طرح محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان برای رفتن به سازمان ملل متحد جهت کسب عضویت ناظر انتقاد کرد.

احمد المدلل، امروز در گفتگو با شبکه العالم اظهار داشت: جنبش جهاد اسلامی از ابتدا به سازمان ملل متحد امیدی نداشت، چون این سازمان نتوانسته حقوق ملت فلسطین را احقاق کند. در سال های گذشته قطعنامه های زیادی به نفع ملت فلسطین صادر شده، اما سازمان ملل متحد در اجرای آن ناتوان بوده است.
المدلل افزود: طرح محمود عباس درباره تشکیل دو کشور مردود است، و نباید به دشمن صهیونیستی که 80 درصد اراضی فلسطین را در اشغال خود دارد، مشروعیت بخشید.  
وی با انتقاد از تکروی رئیس تشکیلات خودگردان، ادامه داد: محمود عباس باید برای بازسازی ساختار تشکیلات خودگردان و ترسیم یک استراتژی ملی مورد قبول همه، نظر عموم ملت و گروه های فلسطینی را جویا می شد.  
وی از سخنان محمود عباس درباره حل مشکلات با دشمن اشغالگر، آن هم با توجه به پیروزی مقاومت در جنگ اخیر، ابراز تاسف کرد و گفت: طرح محمود عباس، در واقع بازگشت به گفت وگو با اشغالگران است که فقط باعث ضربه خوردن مساله فلسطین، ادامۀ محاصره؛ یهودی سازی اراضی اشغالی و در نهایت، سلب بیشتر حقوق فلسطینیان شده است.

پربیننده ترین خبرها