انتشار اسناد دست داشتن 14مارس در انتقال سلاح به سوریه

انتشار اسناد دست داشتن 14مارس در انتقال سلاح به سوریه
جمعه 10 آذر 1391 - 18:37

اخيرا عقاب صقر از نمايندگان جريان المستقبل وابسته به سعد الحريري در مجلس لبنان گفت وگويي تلفني با يكي از سوداگران مرگ در سوريه داشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اين مكالمه نشان دهنده دست داشتن وهابي‌ها، ليكودي‌هاي لبنان، جريان المستقل و نيروهاي مزدور تحت امر سمير جعجع در قتل مردم سوريه است.
شماري از مطبوعات و مجلات معروف غرب مانند تايم، نيوزويك و لوفيگارو در ماه‌هاي گذشته نوشتند كه عامل اصلي ارسال پول و سلاح از سوي عربستان براي جنايتكاران مخالف نظام دمشق در سوريه، عقاب صقر بوده است.
وی نماینده مجلس از جریان 14 مارس است و به هیچ عنوان مشارکت خود در انتقال سلاح، مهمات، پول و قاچاق تروریست برای شورشیان سوریه را منکر نشده و در این زمینه تصاویر و اسناد بسیاری منتشر شده است.
روزنامه لبنانی الاخبار به همراه شبکه تلویزیونی او تی وی لبنان در یک اقدام مشترک دست به انتشار متن صوتی مکالمات عقاب صقر با برخی از تروریست‌های فعال در سوریه کرده‌اند که در خلال آن صقر قول ارسال سلاح و مهمات را به این شورشیان می‌دهد.
در این فایل صوتی که نخستین آن روز پنج‌شنبه منتشر شد و واکنش‌های بسیاری در لبنان و منطقه داشت، یکی از تروریست‌ها در تماس تلفنی از صقر می‌خواهد تا 250 هزار فشنگ به همراه 20 موشک انداز آر.پی.جی و 300 موشک آن را برای آنها ارسال کند
همچنين نوار ديگري وجود دارد كه حاكيست، سعد الحريري مبلغ 50 هزار دلار به باندهاي جنايتكار ارتش آزاد پرداخته تا اتباع لبناني را در منطقه اعزاز بربايند كه در آينده منتشر خواهد شد.
متن گفت وگو به اين شرح است:
ابوالنعمان (فرمانده يكي از گروه‌هاي شورشی): سلام عليكم  
عقاب صقر: عليك سلام، بفرماييد
ابوالنعمان: استاد عقاب، ما محاصره شديم و در وضيعت دشواري قرار داريم، منطقه در يكي دو روز سقوط مي‌كند، بمباران هوايي مي‌شويم، از چند محور ما را مي‌زنند، لذا خواهش مي‌كنم به ما كمك كنيد، ما سلاح مي‌خواهيم.
صقر: خواهش مي‌كنم، بفرماييد چه نوع و چه ميزان سلاح نياز داريد.
ابوالنعمان: 300 گلوله آر پي جي، 20 موشك انداز، اگر ممكن است 250 هزار گلوله روسي و 300 قبضه سلاح پيشرفته.
صقر: براي كدام منطقه مي‌خواهيد
ابوالنعمان: اعزاز، تل رفعت، عندان و همه ريف حلب، شما نمي‌دانيد چه وضعي داريم، از ديشب از سه محور از ادلب به سمت ما هجوم آوردند و از حلب نيز از طريق هوايي شبيحه (نيروهاي جیش الشعبی یا همان نیروهای هوادار نظام سوريه) مي‌فرستند.
صقر: خوب، چه كسي سلاح را تحويل مي‌گيرد و كجا، كار چطور انجام مي شود.
ابوالنعمان: ابوالبراء با بچه‌ها و خودروها مي‌آيند تا سلاح و مهمات را تحويل بگيرند و به حلب مي‌روند، لطفا عجله كنيد، در سريع‌ترين زمان ممكن آن را مي‌خواهيم چون مي‌دانيد چقدر احتياج داريم، گلوله باران ادامه دارد و مهمات كم است، بچه‌ها فقط يكي دو خشاب دارند، مي‌دانيد مصرف بالاست، خدا حفظت كند، هر طور شده آن را برايمان رديف كن، نمي‌دانم چه بگويم، بعد از خدا كسي جز شما را نداريم.
صقر: خودت موقع تحويل هستي؟
ابوالنعمان: نه، اما برادرم ابوالنور با بچه‌ها و خودروها مثل هميشه مي‌آيند تا محموله را تحويل بگيرند.
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها