واشنگتن تحت سیطره لابی های صهیونیستی

واشنگتن تحت سیطره لابی های صهیونیستی
جمعه 10 آذر 1391 - 20:41

العالم، واشنگتن - مدير مركز پژوهشهاي خاورميانه با تاکید بر اینکه درخواست فلسطيني ها برای ارتقاء جایگاه در سازمان ملل بسیار دیر ارائه شد، تصریح کرد: سياست آمریکا در قبال منازعه فلسطيني – اسراييلي تحت سلطه لابي های صهيونيستي است.

"گرانت اسميت" روز جمعه با اشاره به این حقیقت که " فلسطینیان قربانيان جنايت و تجاوزات صهيونيستي" هستند، گفت: تبليغات انتخاباتي در آمریکا بر اساس حمايت از لابي يهودی به ويژه دولت تل آويو است اما اكثر مردم آمريكا نمي خواهند كشورشان در منازعه فلسطيني – اسراييلي مداخله كند.
مدير مركز پژوهشهاي خاورميانه، يادآور شد: اسراييلي ها كه در حمله به غزه از سلاحهاي ممنوعه استفاده كردند، نمي خواهند فلسطيني ها در دادگاه لاهه يا ساير سازمانهاي بين المللي از آنها شکایت کنند، زیرا اگر فلسطيني ها امکان شکایت از آنها را نداشتند، چنین حملاتی برای اسرائیل ها راحت تر بود.  
گرانت اسميت، افزود: اسراييل همه قوانين بين المللي را نقض كرده است و سلاح اتمي و بمبهاي فسفر سفيد دارد؛ این رژیم هیچ اهميتي به قطعنامه هاي بين المللي نمی دهد و در فلسطين جنايت مي کند.      
وي با اشاره به نگراني رژیم صهیونیستی از پيامدهاي عضويت فلسطين در سازمان ملل، گفت: لابي يهودي مجددا از ضرورت اخراج فلسطيني ها از كرانه باختري به اردن سخن مي گويند كه رويكردي بسيار خطرناك است و پيامدهاي آن در سالهاي آينده مشخص خواهد شد، زیرا رژيم قصد تقويت مرزهاي شرقي خود را دارد. 
مدير مركز پژوهشهاي خاورميانه، افزود: در چنین حالتی آمريكا از اسراييل حمايت می کند و اخراج فلسطيني ها را ناديده می گیرد.
19:54 - 29/11

پربیننده ترین خبرها