عمل اسلامي بحرين:

سركوب و بازداشت معترضان بحريني ادامه دارد

سركوب و بازداشت معترضان بحريني ادامه دارد
شنبه 11 آذر 1391 - 13:15

منامه (العالم)- يكي از مسئولان جمعيت عمل اسلامي بحرين اعلام كرد كه بعد از 18 ماه از شروع اعتراض هاي مردمي، اقدامات تجاوزكارانه نيروهاي امنيتي رژيم بحرين ضد مردم اعم از سركوب و بازداشت و محاصره آنان همچنان ادامه دارد.

"هشام الصباغ" شنبه در گفت وگوي تلفني با شبكه خبري العالم اظهار داشت: بدون برقراري دموكراسي كامل در بحرين ، امنيت  و آرامش برقرار نخواهد شد و مسئولان امنيتي نيز جز بازنگري در تصميمات خود و اصلاح شيوه تعامل خود با مردم راه ديگري ندارند.
وي افزود: مسئولان آل خليفه همچنان به اقدامات تجاوزكارانه خود عليه مردم بحرين ادامه مي دهند و زندان ها مملو از فعالان و مخالفان بحريني است و مردم روستاها و شهرهاي بحرين نيز با سركوب و كشتار و بازداشت از سوي نيروهاي امنيتي روبرو هستند و يورش هاي شبانه به منازل بحريني ها همچنان ادامه دارد."
الصباغ با بيان اين كه مسئولان آل خليفه مخالفان را از حق تظاهرات و اظهار عقيده و نظر منع و حقوق مسلم آنان را نقض مي كنند، تاكيد كرد كه اين گونه اقدامات مغاير با قوانين بين المللي است.
وي افزود: مردم بحرين همچنان در برابر رژيم آل خليفه مقاومت و خواسته هاي مشروع خود را مطالبه مي كنند ؛ اين درحاليست كه رژيم آل خليفه براي سركوب مردم به راهكارهاي امنيتي متوسل شده و ايست هاي بازرسي را در مناطق مختلف ايجاد و سانسور رسانه اي نيز اعمال كرده است.
مسئول جمعيت عمل اسلامي بحرين گفت: مسئولان رژيم بحرين با محاصره سياسي و امنيتي مخالفان ، مي خواهند آنان را براي كوتاه آمدن از خواسته هايشان تحت فشار قرار دهند.
وي با بيان اين كه همه بازداشت شدگان در بحرين ، كساني هستند كه در رابطه با آزادي بيان و عقيده دستگير شده اند، بر لزوم آزادي فوري همه آنان تاكيد و خاطرنشان كرد: همه شخصيت هاي بازداشت شده، شركاي واقعي در روند سياسي و رهبران و نمايندگان مردم هستند.
14:09        
  30/11             
 

پربیننده ترین خبرها