درماندگی آل خلیفه در برابر ارادۀ مردم بحرین

درماندگی آل خلیفه در برابر ارادۀ مردم بحرین
شنبه 11 آذر 1391 - 21:43

رییس شورای مرکزی جمعیت الوفاق بحرین ضمن تاکید بر ناتوانی آل خلیفۀ در سرکوب ارادۀ ملت بحرین، آن را نشانۀ درماندگی این رژیم در برخورد با انقلاب مسالمت آمیز در این کشور دانست.

"جميل كاظم" در گفت وگو با شبكه خبري العالم، با اشاره به محاصره منطقه "مهزه" توسط نیروهای آل خلیفه، گفت: اینک که ماهیت سیاست های آل خلیفه آشکار شده است، جامعه بين المللي باید به سرپوش گذاشتن بر سیاست های سرکوبگرانه رژیم بحرین پایان دهد.
وي افزود: برخي تشكيلات امنيتي و نظامي بحرین كه تصميم گيرنده آنها مشخص نيست و در سركوب ملت دست دارند، اینک گرفتار اختلافات داخلی ناشی از قدرت طلبی شده اند.
جمیل کاظم در ادامه، اقدام رسانه هاي داخلي در بايكوت خبري سياست هاي سركوبگرانۀ رژيم و محاصره بسياري از مناطق كشور به ويژه منطقه مهزه را محكوم كرد و گفت: گزارش كميته حقيقت ياب بسيوني، رژیم و دستگاه هاي امنيتي را مسئول حوادث كشور می داند.
از سوي ديگر سخنگوي ائتلاف انقلابيون 14 فوريه با تاكيد بر اين كه ملت مصر بر سرنگوني رژيم و محاكمه سران آن اصرار دارد، اظهار داشت: سلب تابعيت شهروندان بر روند اعتراضات و درخواست هاي مردمي تاثيري ندارد.
"عبدالرؤوف الشايب" در گفت وگو با شبكه خبري العالم گفت: رژيم آل خليفه با لغو تابعیت برخي از شهروندان مي خواهد به جهانيان وانمود كند كه اين افراد مردم بحرين را عليه نظام حاكم تحريك مي كنند. اما ملت بحرين بر سرنگوني رژيم و محاكمه سران آن به علت ارتکاب جنایت و نقض حقوق بشر اصرار دارند.
الشايب تصريح كرد: لغو تابعيت هيچ تاثیری بر روند انقلاب نخواهد داشت، زیرا این سیاست تازگی ندارد و ملت بحرین همواره با رژيم ديكتاتور بحرین اختلاف داشته است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها