شهرك سازي صهيونيستها براي جبران شكست درغزه است

شهرك سازي صهيونيستها براي جبران شكست درغزه است
يکشنبه 12 آذر 1391 - 19:58

غزه (العالم)- مخبر كميسيون قدس در مجلس قانونگذاري فلسطين تاكيد كرد كه رژيم صهيونيستي بعد از شكست هاي پي در پي درغزه و جنوب لبنان و براي جبران اين ناكامي ها تصميم به ساخت سه هزار واحد مسكوني جديد در قدس شرقي گرفته است.

احمد ابو حلبيه يكشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: سلاح مقاومت ،محاسبات نيروي هوايي رژيم صهيونيستي را برهم زد، و صهيونيست ها در حال بررسي چگونگي برون رفت از بحران بوجود آمده در اثر جنگ اخير هستند.
مخبر كميسيون قدس در مجلس قانونگذاري فلسطين تاكيد كرد كه دشمن صهيونيست بعد از شكست هاي پياپي كه در جنوب لبنان و سپس درغزه و در عمليات جهادي تل الربيع متحمل شد ؛ به راهكار هاي جديدي فكر مي كند تا در مراحل بعدي با احتياط بيشتري قدم بردارد.
وي خاطرنشان كرد كه مسوولان پيگيري پرونده آتش بس بايد اين قضيه را با كشورهاي مربوطه و مخصوصا مصر پيگيري كنند تا به نتيجه نهائي برسد .
ابوحلبيه اظهار داشت: پس از شكست رژيم صهيونيستي از مقاومت فلسطين در جنگ 8 روزه، شاهد دستيابي فلسطينيان به ويژه در غزه به بخشي از حقوق خود بخصوص در دريا هستيم. مثلا صيادان هم اكنون امكان رفتن تا عمق 11 كيلومتري غرب دريا براي صيد را دارند در حالي كه ديدن چنين صحنه اي در روزهاي تجاوز به غزه و پيش از آن ممكن نبود.
مخبر كميسيون قدس در مجلس قانونگذاري فلسطين با اشاره به پذيرش فلسطين به عنوان ناظر غير عضو در سازمان ملل متحد با وجود مخالفت رژيم صهيونيستي و همپيمانان آن افزود: دشمن صهيونيست هرنامي از فلسطين را خواه در سطح دولت و مقاومت و غيره ،رقيب وجانشين وجود منحوس خود بر مي شمارد.
ابوحلبيه افزود: اتخاذ چنين مواضعي از سوي صهيونيست ها تعجب آور نيست زيرا اين رژيم هميشه دشمن آزادي خواهي و استقلال طلبي فلسطينيان و برپايي دولت مستقل فلسطين به مركزيت قدس شريف بوده است.

AM - 01 - 18:12
 

پربیننده ترین خبرها