نتانیاهو: با عربستان منافع مشترک بسیاری داریم

نتانیاهو: با عربستان منافع مشترک بسیاری داریم
دوشنبه 13 آذر 1391 - 09:57

رئیس کابینه رژیم صهیونیستی بر منافع مشترک تل آویو- ریاض و دیدگاههای مشترک خود و مقامات سعودی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "بنیامین نتانیاهو" رئیس کابینه رژیم صهیونیستی در یک فیلم ویدیویی که در سایت یوتیوب منتشر شد، گفته است که میان این رژیم و عربستان منافع مشترک بسیاری وجود دارد.
نتانیاهو تأکید کرده است که می توان این منافع را به حوزه های اقتصادی و سیاسی و منطقه ای ارتقا داد.
وی افزود: "عربستان سعودی همانند اسرائیل از گسترش تروریسم احساس خطر می کند.انتظار داریم عربستان سعودی و دیگر کشورها سیاست فعالانه ای علیه عوامل خطر آفرین در منطقه اتخاذ کنند".
دکتر "وسیم بزی" نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی در بررسی این گزارش به شبکه العالم گفت: روابط میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی در برهه اخیر تا جایی پیشرفت کرد که در بحبوحه تبلیغات رسانه ای، این رژیم اعلام کرد برای اقدام نظامی علیه ایران استفاده از حریم هوایی عربستان یکی از گزینه ها است".
وسیم بزی خاطرنشان کرد: "عربستان در رویکردی  همسو با رژیم اشغالگر در قبال ایران، سعی داشته جمهوری اسلامی ایران را بجای رژیم صهیونیستی، عامل تهدید کننده منافع جهان عرب در منطقه قلمداد کند".
وسیم بزی با اشاره به اظهارات نتانیاهو در خصوص عملکرد مشترک رژیم صهیونیستی و عربستان برای رویا رویی با تروریسم و عوامل خطر آفرین، گفت: مقصود نتانیاهو رویارویی با جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت است. 

پربیننده ترین خبرها