نویسنده سعودی: هیچکس ما را دوست ندارد

نویسنده سعودی: هیچکس ما را دوست ندارد
دوشنبه 13 آذر 1391 - 11:57

نویسنده و روزنامه نگار سعودی اذعان کرد، با وجود کمکهای کلان این کشور به دیگران، هیچ کس عربستانی ها را دوست ندارد و همه از آنها متنفرند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ناصرالشهری" در روزنامه سعودی "البلاد" نوشت: با صراحت تمام می توان گفت که هیچ کس عربستانی ها را دوست ندارد؛ و کسی که معتقد به چیزی غیر از این باشد در اشتباه بوده، و دچار تکبر یا حماقت یا جهالت است .
الشهری ادامه داد: عربستان از گذشته تاکنون به صورت بی حساب به دیگر کشورهای عربی کمک مالی می کند؛ و درآمدهای نفتی را فقط برای خود هزینه نمی کند بلکه از این درآمدها به کشورهای عربی و اسلامی نیز می دهد؛ ولی عربستانی ها در قبال این کمک ها هر چقدر هم که کلان باشد ، نتیجه ای بجز " نفرت و انزجار علیه عربستانی ها " به دست نمی آورند.
وی تأکید کرد: ما باید بدانیم که هیچ کسی ما عربستانی ها را دوست ندارد؛ بلکه همه از ما متنفرند و کینه به دل دارند؛ و برخورد مؤدبانه شان با عربستانی ها فقط برای به دست آوردن پول ما است .
اذعان این نویسنده سعودی به نفرت دیگر کشورها از عربستان درحالی مطرح می شود که عربستان سعودی در دنیا از حامیان و صادرکنندگان اصلی تفکرات افراط گرایانه و تروریسم به شمار می آید.
حکام این کشور با شهروندان عربستانی برخوردی کاملا نژادپرستانه دارند؛ به صورتی که برخی از طوایف و قومیت ها در این کشور از کمترین حقوق بعنوان یک شهروند برخوردار نیستند. و هرگونه مطالبه حقوق و اعتراض ممنوع بوده و به شدت سرکوب می شود.

پربیننده ترین خبرها