با هلاكت 500 تروريست و انهدام 50 مقر آنها

ارتش سوريه كنترل شهر داريا را در اختيار گرفت

ارتش سوريه كنترل شهر داريا را در اختيار گرفت
سه شنبه 14 آذر 1391 - 11:26

منابع رسانه اي وابسته به ارتش سوريه دوشنبه شب اعلام كردند كه يگان هاي نظامي بعد از درگيري با افراد مسلح كنترل شهر داريا در حومه دمشق را به طور كامل در اختيار گرفتند. در اين درگيري شماري از افراد مسلح كشته شدند كه تعدادي از آنها از كشورهاي عربي و خارجي بودند.

اين منابع افزودند: ارتش به پيشروي خود در منطقه الغوطه الشرقيه در حومه دمشق ادامه مي دهد.
عمار الاسد عضو مجلس سوريه در مصاحبه با شبكه خبری العالم گفت: ارتش سوريه در منطقه داريا با مزدوراني كه از خارج از مرزها آمده اند ، وارد نبرد شد و بسياري از اين مزدوران كه از كشورهاي غير عربي بودند، به هلاكت رسيدند.
وي افزود: فرودگاه دمشق به طور كامل در امنيت قرار دارد و تحت اختيار نيروهاي دولتي است و درگيري از اين منطقه برچيده شده است. 
به گفته منابع رسانه اي ، ارتش سوريه عمليات نظامي خود را بر مناطق زينبيه ، الحجيره ، الذيابيه ، العقربه ، الحجر الاسود و اطراف جاده فرودگاه متمركز كرد كه براثر آن بيش از 500 فرد مسلح كشته و زخمي شدند و بيش از 50 مقر گروه هاي مسلح منهدم شد.
يكي از سربازان سوري در مصاحبه با شبكه العالم گفت: دفاع از ميهن و محافظت از غيرنظاميان در برابر حملات گروه هاي تروريستي مسلح ، مسئوليت ارتشي است كه توانسته از شر تعداد زيادي از آنها در حومه دمشق كه سوري و  غير سوري بودند، خلاص شود. 
ارتش سوريه عمليات نظامي خود را عليه گروه هاي مسلح در حومه دمشق گسترش داده و اعلام كرد در روزهاي آينده اين منطقه را از وجود اين گروه ها پاكسازي خواهد كرد.
28/س20:37
 

پربیننده ترین خبرها