نشستهاي محرمانه آمريكا با حاميان تروريستهاي سوريه

نشستهاي محرمانه آمريكا با حاميان تروريستهاي سوريه
سه شنبه 14 آذر 1391 - 11:54

مقاومت مردم و مسئولان سوريه و موفقيت آنها درمقابله با توطئه هاي جنايتكارانه عليه اين كشور، دولت آمريكا را به سمت برگزاري ديدارهاي محرمانه با طرف هاي حامي تروريست ها در سوريه با هدف تشديد اقدامات جنايتكارانه ضد مردم اين كشور سوق داده است.

به گزارش سه شنبه پايگاه اطلاع رساني شبكه خبري العالم، منابع آگاه به شبكه المنار لبنان گفتند دولت آمريكا از چند هفته پيش نشست هايي محرمانه با طرف هاي حامي تروريست ها در سوريه از جمله تركيه ، عربستان و قطر با هدف سازماندهي اقدامات تروريستي و جنايتكارانه در سوريه برگزار كرده است و به اين طرف ها دستورات آشكاري درباره اهدافي كه همزمان با اجراي عمليات جنايتكارانه در شهرهاي سوريه در چارچوب " كشتار كوركورانه " بايد اجرا شود ، صادر كرده است.
دولت آمريكا از وضعيت آشفته و ناهماهنگي كه بر گروه هاي جنايتكارانه در سوريه حاكم است و تشديد درگيري ميان جناح هاي حاميان تروريست ها در سوريه ، شكايت دارد و ناخرسند است.
منابع ياد شده اعلام كردند كه اتاق هاي عملياتي براي اداره عمليات در مرزهاي تركيه تشكيل شده است كه به طور بيست و چهارساعته ، اقدامات و عمليات تروريستي و جنايتكارانه را زير نظر دارند كه اين اتاق ها از سوي اتاق هاي عمليات مشترك مورد حمايت برخي كشورها و با حمايت مالي قطر و عربستان فرماندهي مي شوند.
اين منابع همچنين گفتند كه كشورهاي حمايت كننده از گروه هاي جنايتكار در سوريه ، از يگان هاي ويژه وابسته به ارتش سوريه كه مجهز به سلاح هاي پيشرفته از جمله موشك هاي ضد تانك و خودروي زرهي هستند ، هراس دارند.
اين يگان ها آموزش هاي عالي ديده اند و از پنج سال پيش تحت آموزش بوده و پايگاه هاي ويژه دارند و به طور مستقل از ديگر يگان هاي ارتش فعاليت مي كنند و از نيروهاي نخبه و مجهز به تجهيزات و لوازم خاص به ويژه براي نبرد زميني به شمار مي روند.
 
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها